Det gjorde jag! Oklart vem som vann den dock!
Man får jämföra det faktiskta priset med vad det kostat innan – vilket görs enkelt på Prisjakt. Eller så hänger du bara i https://www.rabattbubblan.se/
Kul med ett dedikerat rabattforum!
Klickade runt lite och blev allt lite sugen på en "Squishmallows Squish-a-longs Holiday Calendar 2025" pga det fantastiska namnet ![]()
Det är ju nästan värt att hänga i rabatt bubblan på grund av den förhistoriska bilden på @Esse
En svunnen tid!
Tills nyss fanns det ingen plan egentligen. Men råkade se att Ecoflow hade nedsatta priser på sina olika power stations. Så jag tryckte hem en Delta 3 som var iaf vad jag tycker rejält nedsatt jämfört med för två veckor sedan när jag spanade in dom senast.
Funderar på att slmå till på en robotgräsklippare. Lutar mot en Mommotion Luba AWD.
Frågan är om det är värt att lägga 2000 extra för LiDAR?
Ni missar väl inte min sammanställning över blackfriday?
Det beror lite på hur mycket träd du har på tomten tror jag. Eller annat som täcker himmeln.
Få träd där den ska gå. En del buskar och sedan så har jag en mur. För muren så antar jag att jag behöver sätta en no-go zon så att den inte åker ut över kanten, oavsett lidar eller satellit.
Söker MagSafe powerbank för att snäppa på iPhones närmande ärpå gång att f batteri torsk, märkt det finns väldigt många olika, mella 5000 - 10000 mAh. Så bra pris bra magnet , inte för stor inte för klen. Tips mottages ![]()
//Daniel
ja e nöjd med denna
Den har ju kameror så den bör detektera det – finns bara ett sätt att ta reda på det ![]()
Nej men du mappar ju upp kartan själv och den går inte utanför den.
Får testa och se.
Grejen är att den ska köra både på översida och nersida av muren.
Ska fundera på vad jag ska satsa på. Tack för hjälpen ![]()
Har du sett min video om hur man ställer in den?
Ja, frågan är vad skillnaden i det är mellan den "vanliga" och den med Lidar?
Yngsta grabben vill uppgradera sin dator så håller koller efter AMD Ryzen 5 9600X plus kylare och även minne och ett moderkort.
Blir det någon podd inför BF?
Vill minnas att @JonatanHenriksson blev inbjuden ifjol och gick igenom lite tips att tänka på om man ska haffa en TV. Vore trevligt med samma koncept i år ![]()
Då var det klart!
För övrigt gick dessa priser igång idag måndag.
Bra köp! Här kan ni kika på vad vi tycker om TV:n.