Är ute efter en Mac mini som ska ersätta min iMac som nu ligger ute på blocket. Hoppas att det blir någon form av rea.
Också sugen på lite bilvårdsprodukter. Köpte dock Tershines adventskalender så vet inte riktigt vad man får i den …
Ska du ha bilvård så rekommenderar jag Rupes produkter. Vi kör det enbart i verkstaden och det galet nöjd med resulten. Kunderna gillar det också.
Deras Uno Advanced som 1 stegs polering är riktigt vass.
Vi har inget samarbete med dom, men kör deras produkter uteslutande, kan se om vi har några test tuber som jag kan skicka ner. ![]()
EDIT: Tershine är väl typ some Gör det med RW, bra marknadsföring i rätt tid, men inget man verkligen använder. Varje EPA traktor kör runt smutsigt med Tershine logotyper. ![]()
Tycker du Uno fungerar på en typ 20 år gammal båt med matt gelcoat(du vet nog vad jag menar) eller är det våtslipning med Mirka som gäller?
Blir det inte lite jobbigt med den där bakgrunden? Klockan blir svårläst och du får inga komplikationer. Den är förvisso lite cool, men tänker att den blir jobbig i längden.
Livet ska inte vara så jävla lätt hela tiden! Här kämpas det för att se vad klockan är!
Mängden "wow" och lustna blickar vid kaffeautomaten väger upp det ![]()
Jag stängde av det igen. Känns meningslöst?
Jag gillar det! Funkar fint för det mesta och jag får cirka 20 mail i timmen så skönt att den ger mig en snabb överblick.
Är snarare färgen på telefonen som skapar sådant. En kollega började pipa som en lastbil och skojade att jag var en vägkon haha.
Jag kunde få notis av övervakningskamerorna på mig själv 35 minuter senare. Så funka skumt.
Inväntar en förhoppningsvis grym deal på en helautomatisk kaffemaskin ![]()
Ska hitta bra priser på Ubiquiti! Gateway Fiber + U7 Pro’s + annat om priset är bra. ![]()
Använder det minst en gång i veckan. Gillar att det inte är några varningssymboler på produkterna ![]()
Har aldrig hört talas om Rupes. Tittar på lite tester då och då på YT där Tershine får toppbetyg. Gör det med RW har nog inte funnits lika länge som Tershine så dom har har haft lite längre tid på sig att utveckla produkten.
hittar du något prov så testar jag gärna ![]()
Vi fick lite avsmak för RW efter att köpt en tornado som kostade typ 499kr och insåg att vi lika gärna kunde köpt den från Temu för 5kr typ. Var supertydlig whitelabel branding på en dålig produkt. Samma en stället för att hänga upp flaskor.
Tershine har blivit enorm på marknaden så de gär givetvis någonting bra. Hade väl samarbete med Koenigsegg också vilket är rätt läckert!
Glömde titta på firman idag, men tar en titt imorgon!
Till salu?
Det ena var amerikanskt de andra är sålda redan tyvärr!
@Esse köpte du denna förra året till julklappsspelwt ? va den bra , tänkte köpa den till spelet i år ![]()
Blir inte balck fredy för min del
Företagen höjer sina priser och låsas sänka