Alla Black Friday-rabatter på prylar 2025

Edit 2025-11-29: Här kommer alla relevanta Black Friday-rabatter som för närvarande är igång.
Här kommer en uppdaterad lista med nya produkter som kom ut i slutet av veckan samt borttagandet av några gamla som inte längre var nersatta.

För de mest intressanta produkterna finns även de tre senaste månadernas pris-span inom parantes.

ROBOTDAMMSUGARE

Dreame

Roborock

ROBOTGRÄSKLIPPARE

Alla dessa robotgräsklippare klarar sig utan begränsningskabel.

Mammotion

Fyrhjulsdrift

Tvåhjulsdrift

Övriga

TV

Samsung

The Frame och The Frame Pro

Frame Pro har bland annat en trådlös One Connect-box (ström till teven behövs ju dock) och är ljusstarkare än den vanliga. Pro finns också bara i större storleker.

Samsung S90F

Näst fetaste OLED-teven från Samsung årsmodell 2025.

Samsung S95F

Fetaste OLED-teven från Samsung årsmodell 2025. En av de bästa TV-modellerna alla tillverkare för året.

TCL

Philips

Sony

SOUNDBARS

SONOS

Sonos-rabatterna är lite speciella då några av produkterna varit ännu billigare men inte senaste månaden.

Apple

Sony Playstation

MOBILER

Google

Nothing

Övriga

MOBILTILLBEHÖR

ÖVERVAKNINGSKAMEROR

HÖRLURAR & HEADSET

HÖGTALARE

SKÄRMAR

GRAFIKKORT

NÄTVERK

Asus

TP-link

MUS & TANGENTBORD

ELSPARKCYKLAR

KLOCKOR & ARMBAND

HÄLSA OCH SKÖNHET

KÖK

Philips

Ninja

OBH Nordica

Övriga

STÄDNING

FÖR DJUR

ÖVRIGT

6 gillningar

Så mycket prylar men det ända jag vill ha rabatt på är denna jacka. Så om någon ser någon bra deal skulle dottern bli glad. :sweat_smile:

1 gillning

Utgående färger brukar gå att hitta till nedsatt pris, annars är det svårt med Fjällräven.

2 gillningar

Blev en stavmixer då den gamla gett upp:

Braun MultiQuick 9 MQ9138XI stavmixer, 1099 kr

En gammal chef (boende i Stockholm) kom till kontoret i Värmland iklädd en sådan.

Han blev så klart (med kärlek) hånad som stockholmare, ungefär som när Kristersson och Busch besökte ett nollgradigt Kiruna. :sweat_smile:

1 gillning

Jag köpte för ca 20 år sedan en Himalayan Parka från North Face för ganska mycket pengar. Var ju lite inne med stora dunjackor då. Supertjock och det krävs många minusgrader för att frysa i den. Och det blir det ju sällan här nere så knäppte nästan aldrig jackan och fort man kom inomhus åkte den av. Men cool var man!:grin::rofl:

3 gillningar

Jag har en dunjacka jag köpte när jag bodde i Umeå. Använde den i typ 3 månader 2011-2012 då det var så satans kallt. 2012 flyttade jag till Gbg. Har använt jackan en gång på 13 år och då höll jag på dö av värmeslag :sweat_smile:

Det är lustigt när folk här nere springer runt i jackor som ska användas i -20.

1 gillning

Hahaha, exakt samma stavmixer köpte vi :blush:

1 gillning

Tycker inte det är något lustigt alls :blush:

Jag investerade själv drygt 10k förra året i en ordentligt välkonstruerad och tjock dunjacka från Sailracing. Ångrar det inte en sekund. Står man mycket vid sidlinjen av en fotbollsplan så…jag skulle bannemig inte frysa mer. Ett par rejäla Sorel Caribou på fötterna också. Skönt.

2 gillningar

Vilken sammanställning! Tack för tiden du lagt på det.

2 gillningar

Nu är listan uppdaterad med Samsung och LGs flaggskepp vars BF-priser släpptes lite senare. Det gäller alltså:

Samsung

LG

LG oled 42 måste väl passa perfekt som dataskärm (jobb) också om man har platsen hemma vill säga?

1 gillning

Något för stor för min smak men ja LG tenderar ju att ta ut allt TV-relaterat och sälja dem som skärmar med annat namn :slight_smile:

1 gillning

En gammal grej gällande det där är att om man använder OLED paneler som datorskärmar riskerar man inbränning, framförallt kring startmenyn och vid fönsterkryssgrejen. Men formatet funkar bra, jag kör en Samsung 43" gamingskärm som kontorsskärm hemma, funkar perfekt till kontorsarbete men även bra att spela PS5 på.

1 gillning

Fick bli en sån :slight_smile:

1 gillning

Google har smygstartat sina Black Friday Deals.

Fick även en kod som ger 5% extra rabatt men det står att den är personlig. Om nån är intresserad kan jag skicka den på PM.

Hur Bridge Pro 499kr (869kr)

https://www.proshop.se/Smarta-Hem/Philips-Hue-Bridge-Pro/3400020

2 gillningar

17 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Nya Philips Hue Bridge Pro

Du var en sådan beställd. :white_check_mark:

1 gillning

För de som är sugna på en iPhone Air.
https://www.netonnet.se/art/mobil-smartwatch/mobiltelefoner/iphone/apple-iphone-air-256gb-space-black/1059104.9044/