Stora polemiktråden (2019–2020)

Jag måste mitt i allt illamående få tillägga en sak. Bland många av Trumps sympatisörer i USA och i övriga världen kan man hitta en mycket stark kritik mot olika klankulturer…

Hade varit en rolig fakad meme på gamla dagar men nu är det alltså verklighet.

2 gillningar

Manafort och Cohen bedrägeri och saker kring Rysslands inblandning i valet 2016. Papadopoulos och Gates för Rysslands inblandning i valet 2016 mestadels att de ljugit för FBI och försvårat utredningen om jag tolkar det rätt. Bannon häktades för förskingring men är släppt mot 5 miljoner USD i borgen
Fint gäng

Roger Stone är ju en gammal kampanjräv som varit med sedan Nixon. Och är den som övertalade Trump att ställa upp som presidentkandidat.
Han blev för några veckor sedan benådad av Trump.
Finns en intressant dokumentär på Netflix om han.

@pao @Hakan_Ander tackar!

Den värsta sortens människor som kräks ut sina åsikter på helt fel sätt. Jävla idioter.

4 gillningar

släpper de fram elbilarna eller blir de också lidande?

3 gillningar

Terrorister.

3 gillningar

Ett par tårgasgranater så flyttar de på sig :ok_hand:t2:

1 gillning

Mesproppar - lite fransk aktion har väl aldrig skadat någon!

2 gillningar

Säg det till Londonborna!

1 gillning

Det räcker att dom ser en fransman så ser dom rött. :joy:

Det blir väldigt snurrig konversation när du bara flyttar delar av konversationen från Sur-tråden btw :slight_smile:

Jag flyttade hela konversationen.

Edit: Haha nej det gjorde jag inte men nu har jag!

1 gillning

Kasta tårgas och kalla dom terrorister tycker jag låter värre än fredliga demonstranter…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 gillningar

Finns väl inget fredligt med att stå och skrika och stoppa upp trafik?

Att demonstrera är en demokratisk rättighet. Även om man tycker budskapet är rätt eller fel.

4 gillningar

Det är väl fredligt, annat är de när de börjar skjuta ner de som vill fram med bilarna. :joy::joy::joy::joy:

Att blockera trafik är dock inget som är lagligt.

1 gillning

Kanske det… Men att blockera en bro i Stockholms innerstad tycker jag är ganska oförargligt. :man_shrugging:

1 gillning