Stora polemiktråden (2019–2020)

Hej!

Jag heter Peter Esse och är liberal, feminist samt tycker miljöpartiet borde styra de flesta kommuner och EU men inte nationer.

Jag är också admin och grundare av Bubblan och använder härmed mitt våldsmonopol på denna delen av internet till att bestämma att detta är den enda tråden där vi får basha andra ideologier eller kallar folk vid nersättande politiska epitet.

Allt som jag tycker passar in i denna bild flyttas hit oavsett vilket tråd de ligger i.

Finns det gränser här? Ja och är du osäker var de ligger så är du antagligen en sådan person som går över dem och därmed lär du inte klara dig länge ens här.

This one is for you @anders_malmgren!

Notera att du kan tysta denna och andra trådar så du slipper se dem men också hela kategorier: Om kategorin Samhällsbubblan - Nr 3 av Esse - Samhällsbubblan - Bubblan - Teknikveckan

2 gillningar

så Ja !! Fast ja tycker du kan radera allt som inte postas här o inte flytta allt hit !

Trots det så har Peter många fina egenskaper oxå :kissing_heart:

Hehe ne fatta vilken kaoz-tråd det kommer bli.

feber.se jag säger då det. Ni har väl högre tak än såhär maccan?

image

Jag tror vara de hunnit bli mer trötta på dig :slight_smile:

Vet du vad - jag löser det här och nu. Taggar dig strax.

Jag kunde ju skrivit socialdemokraterna, annars är det ju inget stötande i det jag skrivit?

Du är ju lite tjatig därborta vet du, var inte du bannad förresten?

Speciellt med tanke på hur värdo ert system är, replies som inte hamnar under korrekt ställe osv

Nej men blev det nu. Lite roligt, då tråden var om politik, så det var inte off topic. Oh well, 99.9% är idioter, gäller nog 100% när det kommer till chefsredaktörer på feber och sweclockers :stuck_out_tongue:

Det går att citera.

Typisk sak vi inte gör är att kalla andra individer för dumma i huvudet - inte ens i denna tråden @Anders_Malmgren.

Fast bara i en nivå. Fixa så man kan göra det N gånger. Sedan ligger de dubbelt

Hahaha… Den här tråden skall bli kul att följa.
Eller inte…:stuck_out_tongue_winking_eye: :joy: :joy:

2 gillningar

Haha :joy:

Moderat ut i fingertopparna, har inte mycket övers till Socialdemokraterna, Miljöpartiet, vänstern eller SD.

That’s it folks!

Jag har en fråga… Måste man säga att man är feminist?. Är inte allt de representerar en ganska given grej?

Ja då det är en pågående kamp så är det rätt klokt att identifiera sig som en sådan om man håller med om analysen.

1 gillning

Hej! Menade denna typen av citat.

Samma här, börjar dock snegla åt KD-hållet

1 gillning