Vilken iPhone 14 skall jag välja?

Hade gärna haft blå men lila var riktigt cool ändå så fick bli så! Kör alltid svart annars så ville vara lite rolig.

1 gillning



Lite konfunderad bara. Sa dom inte 23 september för AirPods Pro på eventet. Kanske blir längre leveranstid med gravyr.

11 gillningar

Kanske ändrats? Eller så har många hunnit beställa? Fast det känns konstigt.

Nu är nästa dilemma skal.

Fick inte igenom betalningen i Apple Store, så fick bli en order på Netonnet istället! :grinning:

4 gillningar

Abbonemangs-priserna är ju lika galna som el-priserna.
Kör nog vidar med mitt Vimla ett tag till ändå :cold_sweat:

2 gillningar

Kollade inte ens på abonnemangspriserna, kanske borde gjort det men jag vill bara få detta klart snabbt som fan. :joy:

Precis…

Vad tror ni om min läderwallet till 12 Pro. Är det självklart att den funkar till 14 Pro?

1 gillning

Fick leveransdatum 26 september på AirPods Pro, utan gravyr. Skapligt överbelastad beställningsprocess, ingen som bryr sig om prishöjningarna? :sweat_smile:

3 gillningar

Hade en sådan fundering innan. Om priserna skulle göra så att trycket blev mindre. Men det kanske inte påverkar så mycket.
Fortfarande världens mest prisvärda telefon ju :wink::star_struck:

3 gillningar

Någon annan som kört slut på all sin energi nu? Jag går fan på sparlåga.
Jag vet knappt vad jag gjort…..

3 gillningar

Kan beror på vad man bor också. Det skickas från Holland dagen innan release och bor man då lite utanför dom stora städerna tar det ibland en dag extra.

1 gillning

Jag satt på lunchen och frågade folk som jobbar på VA och upphandling om dom är peppade för nya iPhone som börjar säljas idag och sen exalterat om dynamic island och hur coolt det integrerar med allt. Hon som lyssnade på mig kollade på mig som att jag var ett ufo och sa något i stil med att det märks att du är intresserad. :joy:
Wrong crowd

8 gillningar

Kan knappt vänta :star_struck:

2 gillningar

Jag får dölja min upprymdhet här hemma.
Jag hade inte beställt en ny om det inte vore för att ena barnet behöver en ny telefon och det blir enklare och bättre att de får ärva en av oss föräldrar. (Hon är för ung för att ha en helt ny iPhone också) Men det innebär att jag får smyga lite med telefonen här hemma för hon får telefonen sen i jul.
Sen blir det som vuxen svårt att glädjas fullt ut då det känns dumt och egoistisk när det denna gången bara blev jag som ”fick” ny telefon.

4 gillningar

Haha awh! Ja det är ju ett tufft läge. Men jag kan inte ta det med min familj heller för dom skulle ifrågasätta kostnaden och så.
Men nu har jag faktiskt haft samma telefon i 3-4 år och det är dags att byta, kommer ändå ha nästa lika länge…

Tror många föräldrar tänker att det är enklare att själv köpa ny och sen ge den gamla till barnet!

1 gillning

Kan tipsa om Nudient :sunglasses:

1 gillning

Åh tack! Överkomligt pris med. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Det är som ett lättare träningspass

10 gillningar