Vilken iPhone 14 skall jag välja?

Haha vart hittar du dessa? :joy:

Jag har sedan iPhone 6plus kört på apples läderskal. Tycker det alltid har hållt bra kvalité och åldrats väl. Sen tycker jag att de alltid har varit både greppvänliga och sköna att hålla i.

1 gillning

@mrkhaglund upplevde att MagSafe inte satt ngt vidare på nudients skal, fick byta till Apple original för att det skulle sitta ordentligt. Men använder man inte MagSafe är Nudient riktigt trevliga

2 gillningar

Min jobbtelefon (iPhone 13 PRO Max) ärvde jag från en kollega som slutade och han hade ett läderskal som han prackade på mig. Men jag tycker det luktar rätt illa haha.

Bra att veta!:+1:t3:

1 gillning

Beställde ett utan faktiskt, gillar genomskinliga så blev ett blått :grinning_face_with_smiling_eyes:

Det var Basic Apple Guy som började. Sedan har andra hakat på.
https://twitter.com/BasicAppleGuy

1 gillning

Frun beställde en Pro MAx i guld, 128gb. HAlebop verkade ha bäst deal.
Jag tror jag ska skaffa en Pro MAx Djuplila. Svårt att hitta riktiga foton eller videos, på färgerna så man kan se det ordentligt. (om man ska försöka jobba samtidigt,:rofl:
Jag är mer att jag villhöver en, inte helt hundra på att jag ska ha en....

Nån som vet aom man kan ta abonnemang på Halebop till exempel och be dem att inte starta förrän i bärjan av november och skicka luren då? (mitt abonnemang går ut då, vill inte sitta o betala dubbelt.

Jag har Nudient, till min 12 Pro Max. men det var ganska långt efter release, och då hade de uppdaterat skalen så de skulle vara bättre med Magsafe.
Kör dock nu med ett skal från Mouse. Riktigt trevligt samtidigt som den är rejäl och skyddar telefonen bra. ( jag tenderar att tappa den emellanåt)

1 gillning

Sitter med min 13 PRO i ena handen och 16K i andra, bläddrar lite gott och stoppar ner de i fickan igen. :joy::joy::joy::joy:

8 gillningar

Tur man beställde i tid, nu står leveranstiden på 2-3 veckor på tele2s hemsida för förbokning :v:

så !! hur många av er som hade 13 köpte ? ( inte nå nyfiken )

Halebob va lite luriga för de hade avbetalning på telefonen på tre år men låst abonnemang på 2år. Så det kunde se billigare ut på halebop än på andra sidor.
När jag kollade så var tre billigast, men även där så fick man vara uppmärksam på hur lång avbetalning man valde.

Stort Tack,det visste jag om att vissa gjorde, men missade detta på Halebop. Det blir till att avbeställa omedelbart. :slight_smile:
Då får jag i så fall fortsätta på Tre som har bäst deal.
36 månaders på telefonen var rejält smått... Vi var två som tittade.

1 gillning

Har kört Nudients tunna skal länge nu på min iPhone 12 Pro Max och magsafe sitter lika bra som på orginalskalet från Apple. Men tror detsåldes två versioner av Nudients skal förut. En med magsafe och en utan.

1 gillning

Kolla så att du inte har en beställning liggandes hos Apple. Försökte beställa ett par Airpods Pro direkt när affären öppnade. Betalningen var trasig så försökte 45 minuter senare och då gick det fint. När jag sen kollade mailen så upptäckte jag att den första beställningen hade gått igenom så hade två beställningar. Så fick avboka beställning nr 2.

1 gillning

Blir tre nya telefoner i så fall! :yum:
Men har inte fått några mail och ser inga ordnar i Apple Store heller, så tror det är lugnt.

1 gillning

Samma här…

1 gillning

Ja… jag blev en aning stressad när allt flöt på bra… Telia - smidigt och lätt. Allt klart 14:01 14 Pro Max Lila…

Men… Varför står det 14 5G Blå???

Va fan, var jag tvungen att välja i en dropbox trots att jag gått in via 14 Pro Max…

Gör om…

Bara en reservation per kund…

Men…

Vänta nu… Min fru!

vad har hon för mailadress igen???

Öppna kontakter, kontrollera

Försök igen, reservera rätt telefon med henne som kund…

Pust… 14:10 allt klart

2 gillningar

Äsch, din pengar läggs på klockor och objektiv!

1 gillning