Vilken iPhone 14 skall jag välja?

Bara att köpa lite vinyl med DP också så det blir lite stil på ditt musik lyssnande. :joy::joy::joy:

1 gillning

Nu är det fan snart nedräkning! Men med min tur lär den antingen vara för dyr eller inte finnas tillgänglig. :joy:

1 gillning

Velar fortf på att beställa en 14 pro, behålla min 13 pro, eller köpa en billigare 13 istället .... haha

Tänker likadant, funderar på att behålla min 12:a ett tag till ändå, ska kolla abbonnemangs-erbjudanden nu 14:00

Vilken operatör väljer du?

Tele2 siktar jag på för har abonnemang hos dom

1 gillning

Nu börjar pulsen gå upp!:hugs:

3 gillningar

Jag är så jävla redo!

1 gillning

Tror det kan bli svårt att få en till den 16e

1 gillning

Då var köpet klart för 16 september!

2 gillningar

Kan inte beställa mig för storlek…..

Jävla priser (Telenor) haha. tycker 500/mån för min 13pro är dyrt.... de ska ha 610 för en 14 pro..... NOPE

3 gillningar


Fuck the police

4 gillningar

Det blev Max i alla fall

6 gillningar

Valde Pro 256 djuplila via reservera i butik Telia. Gick på studs. (Så har jag köpt förr och funkat bra.). Netonnet kom jag också igenom på. Övriga verkar sega.

2 gillningar

Skulle det inte öppnas klockan 14? Sitter och uppdaterar den där bilden fortfarande. :sweat_smile:

Så varm om kinderna nu, men jag har faktiskt fast jobb och jag tog 36 månader för jag byter inte telefon så jävla ofta….
Jag gillar Max mer än vanlig och då får det vara värt 40kr mer i månaden

3 gillningar

Blev en 14pro max här med fast jag är inte så wild and cracy så jag valde svart. :grin:

Edit: hade skogsgrön funnits så hade det blivit en sådan.

3 gillningar