Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Vet inte vad som gav mest ångest, det trötta pulvret eller din windowsdator i bakgrunden.

4 gillningar

Är ju bara en terminaljävel... Huvudsaken grunden är Mac...

haha, jag tänkte exakt samma!

jag vart dock glad över vattenglaset @Sevis

1 gillning

Eller Outlook i allmänhet och rengöring av kaffemaskin på fredag klockan 07:30 i synnerhet?

Det är nästan ännu värre, att du smutsar ned din stackars Mac med sådant!

Druckit massa vatten idag, men jag bor på toaletten, bilen var bara snabbt för att ni ska tro jag sitter på kontoret :rofl:

1 gillning

Du är inte bättre...

Jodå! Det där är ju din privata burk!

Jag skall faktiskt försöka att äta fler än en gång per dag. Kanske, kanske, kan jag få mig att äta mer nyttigt. Aldeles för mycket smörgåsmat. Har problem med att ställa mig vid diskbänken, så jag undviker att laga mat för att slippa diska.

Dessutom skall jag försöka tvinga i mig en frukt om dagen. Tycker de flesta frukter är för söta eller för syrliga. En sorts päron fungerar.

(Gubb) Träningen blir efter tvåminutersmetoden. Lättare att ta sig för det om det bara är två minuter, sedan får jag hoppas att jag fortsätter av bara farten några minuter till.

1 gillning

OMAD är väl kanon! Och frukt är bara onödigt socker! Försök äta mer rent kanske och satsa på långsamma kolhydrater istället för snabba och tomma så som mackor mm :slight_smile:

1 gillning

Frukosten idag blev en smoothie med spenat, avokado, pressad apelsin, mango, havremjölk och kvarg. Galet god men den ser ut som att Hulken förlustat sig i glaset. :grimacing:

2 gillningar

Av principiella skäl så håller jag mig ifrån att köpa exotiska frukter. Försöker att hålla mig till så närodlat det går med det mesta.

2 gillningar

Vilka frukter blir det då?

Blev en promenad i spöregnet med kollegan.

bild

6 gillningar

Främst äpplen, päron, apelsiner, sådant som odlas inom eu. Men som jag sa innan, jag är dålig på att äta frukter.

1 gillning

Årets första träning med bungiestavar avklarades i förmiddags :muscle::muscle::blush:

7 gillningar

Ösregnar här med men ska försöka komma ut på en runda iaf.

Startar nya året på Keto/LCHF. Även ta tag i gymmet igen!

1 gillning

Har sagt att jag ska satsa mer på golfen i år. Avslutade året bra och är otroligt sugen på att fortsätta mer nu.

Skulle behöva lägga på mig lite muskler och öka på konditionen en aning för att orka med helt fysiskt och psykiskt.

Tänker mig 3 gånger i veckan på gymmet samt 3 gånger på range/bana. Började i dag med golf på morgonen. Imorgon blir det gym på förmiddagen.

Spelar även padel 2 gånger i veckan.

6 gillningar

Kom precis hem från ”Indoor running”-passet på SATS. 30 min kräk där man ligger i maxpuls 80% av passet. Älskar!

Nu - lunch och lite vila innan kvällscrossfit vid 18. :fire::fire::fire: #Getfitordietrying

3 gillningar

Jag har skivstång, hantlar, en bullworker och en kungsfjäder hemma. Skall försöka lägga in lite övningar med dessa i mina tvåminuters-träningar. Styrka är viktigt att bygga för åldrande kroppar.