Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Årets första gympass avklarat :muscle:t3:
bild

4 gillningar

Blev en kort promenad i regnet här också

3 gillningar

Familjen gör det inte lätt första dagen haha.

11 gillningar

Jag lyckades dra på mig en förkylning… det är sant, jag försöker inte komma undan något här

5 gillningar

13-åringen med kompis gör det inte lätt här hemma heller, muffins med choklad..

6 gillningar

Vi har en Mi Body Scale v2 hemma som frugan använder.
Jag har alltid varit väldigt smal och haft problem med att gå upp i vikt.

För att motivera mig lite mer så kombinerade jag träningen med lite teknik. Nu får vi in datan så fort vi väger oss in i Home Assistant.

image

image

Gymmet imorgon! Hoppas på att man ser skillnad direkt! :wink:

5 gillningar

Helt rätt, kan man så ska man. Det är sen gammalt!

1 gillning

Tanken var golf idag men frugan ska ha bilen så blev promenad med hundarna och gymmet istället.

Förövrigt första gången jag är på gymmet 83 yards från oss. :joy:



Frukosten blev omelett från airfryer med julskinka och lök i.

6 gillningar

Första dagen med nutrilett avklarad och det gick bra om än lite hungrig när jag kröp ned i sängen igår. Vaknade upp pigg som tusan och utan hunger. Får se hur det går nu när man äntligen går på lite ledighet efter dagens arbetsdag.

Rörde mig rätt lagom med under gårdagen.

6 gillningar

Grymt jobbat! Hur länge är planen att ersätta maten?

1 gillning

Tack! Jag och Severyd sa att vi ska sanera ur systemet en månad sen får vi se om det går haha. Tanken sen är att äta mindre portioner, lite mindre sprit och sen återuppta gymmet. Har sagt detta så många gånger nu så vi får se om det håller.

5 gillningar


Ja då sparkar vi igång dag två! Var riktigt jobbigt igår kväll, whiskeyn var nära att den åkte fram! Men det gick fint till slut…

7 gillningar

Vissa dagar är trevligare att träna än andra, var riktigt schysst väder ute idag, lite solsken gjorde gott :blush:


8 gillningar

Jag är en svag människa, men har min första julledighet från och med typ nu och resten av veckan och kan fan inte sitta med nuttis hemma. Börjar på måndag.

Tack för mig.

7 gillningar

Tack

1 gillning

Jag vek mig aldrig, frugan peppade på. Får se hur morgondagen går :joy:

7 gillningar

Kämpa, gäller @Sevis också men han har ju en starkare karaktär. :joy::joy::joy:

Jag har svårare för att inte käka god mat medans sevis kommer få det riktigt tufft med fredagsölen som uteblir :cold_face::joy:

2 gillningar

Kriga på!

1 gillning

Mitt pannben är stenhårt, har jag sagt jag ska göra något så är det så! Ringer någon på fredag och säger jag ska ta en öl, ja men då gör jag det :rofl:

4 gillningar