På kontoret.
Det dök upp en app i min Philips åtminstone
Jag har HBO Max på svenska på min Q90T, men kanske inte betyder att den finns till Q90R?
Nej brukar vara olika i alla TV-modeller, Samsung är sämst verkligen när det kommer till att köra samma mjukvara på iaf alla flaggskeppsmodeller.
Kan man kolla vad som finns utan att betala?
Lite sugen med det bra priset men har bara hittat Succession som verkar vara lite intressant (enligt min smak)
Japp, går att bläddra i appen. Iaf på min TV.
Installerade appen och där gick det.
Såg att någon i kommentarerna hos Feber hade varit i kontakt med någon chef på HBO och att uppdaterat material är på gång (samma som i USA). Pinsamt att de inte har det ute när de lanserar tjänsten bara.
Jag väntade med att se gårdagens avsnitt av ”Succession” för att jag tänkte att jag kunde se det i bättre kvalitet i dag.
Ändå underligt att lansera en tjänst före man lagt in materialet. De har ju haft en del tid på sig menar jag.
De verkar ligga lite efter med lanseringen, såg hur de stod och monterade saker i kungsträdgården idag
I bekräftelsemejlet är min mejl felaktig. Tänk att det står [email protected] fast min adress är [email protected].
Loggar jag in ser det rätt ut. Känns mest konstigt att bekräfta fel adress. Något att bry sig om?
Många e-posttjänster (t.ex. Gmail) ignorerar punkter så det kanske inte spelar någon roll.
Fick tillgång till det “gratis” via Telia nu, ingår i mitt abonnemang, men de länkar inte till det på hemsidan vad jag kunde se utan hittade det på deras facebooksida. Se mitt inlägg längre upp
Samma innehåll? Eller någon begränsad variant?
Använder du HBO Max appen för att se eller Telia Play?
Verkar vara samma innehåll!
HBO Max-appen!
Bra att veta när svärfar hör av sig och undrar "Var fan är mitt HBO!"