Vi har fått en närmare titt på HBO Max

Hur avslutade du? Jag kan inte logga in och avsluta då jag hänvisas till HBO max

Loggade in i HBO Max först, sen gjorde jag som jag skrev.

1 gillning

Får upp detta när jag ska registrera mig i webbläsaren, logiskt???

Måste ju ändå säga att det var en väldigt aggressiv kampanj med 45:-/månaden. Skall bli intressant och se hur detta utvecklar sig.

HBO nordic borde ju sägas upp automatiskt? Jag valde att registrera mig med en annan mail nu bara.

De kan fortfarande höja priset (erbjudandet är 50 % livet ut). Det blir inte samma sak som när Viaplay lovade 99 kr/månad för alltid.

1 gillning

Det fick inte jag upp, bara tvungen att knappa in kod när jag bytte mailadress.

Undrar vems liv det gäller??

Synd att inte abonnemanget kan överlåtas (står i det finstilta). Annars kunde man låta det gå i arv så att det fortfarande är 50 % rabatt om några hundra år. :wink:

Riktigt besviken över att typ alla serier är i 1080. Hittat typ 8 filmer med 4K, resten verkar vara 1080.

1 gillning

Något är galet med mitt gamla hbonordic abonnemang, jag kan inte logga in med det och lyckades inte uppgradera det till hbomax. Det borde ju sägas upp per automatik nu och med hbo max? @Marcus_Attefors hur lyckades du säga upp ditt hbo nordic konto?

Jag uppgraderade mitt HBO Nordic → HBO Max i iPhone-appen för HBO Max.

Det beror nog på att HBO Nordic och HBO Max är två helt skilda bolag. Kanske vill HBO Max att man säger upp sitt gamla abb. :man_shrugging:

Jag lyckades logga in med mina hbo nordic uppgifter i hbo max appen. där kunde jag avsluta kontot, funkade inte i webben :upside_down_face:.
Så nu har jag ett nytt konto istället hos hbo max (lät apple hitta på en mailadress)

Last week tonight med John Oliver verkar inte finnas nu på max?

Ni som har signat upp idag. Har HBO dragit några pengar för er?

Någon som fått sitt aktiveringsmail från Telia än? :thinking:

Edit: Vill du inte vänta på meddelandet så kan du registrera dig här.

Står att de drar i morgon

Edit: Eller nej, jag såg fel. I dag…

Nej, det har inte dragits några pengar ännu. Vi alla har gått på en scam och i morgon tömmer de kontona. :wink:

1 gillning

Kommentarerna på Feber är ju som vanligt väldigt febriga. Ingen är nöjd. :joy:

Är du hemma? Sett om det har kommit någon app till din Q90R?