Vi har fått en närmare titt på HBO Max

Tack, såg det nu. Ingen som testat klicka på befintlig Nordic kund och se om man får samma deal? Märkligt att man som befintlig kund ska få sämre deal?

Man får ingen deal alls då man blir bara inloggad med sitt befintliga konto och sedan fortsätter det dras pengar varje månad som vanligt.

Byta till årsvis betalning så blir et lite billigare… Dåligt hur som helst…

Det här kändes så otroligt jävla skönt, död åt den där förbannade skit-appen en gång för alla!

4 gillningar

Minns du när de krävde Microsoft Silverlight? :grimacing:

Gjorde samma nu, avslutade och teckna med rabatt. Tack!

:flushed:

Kör du någon VPN?

1 gillning

Vi i södra Stockholm får vackert vänta. :wink:

1 gillning

Synd att mitt abonnemang förlängdes för några dagar sedan, så jag har betalt dubbelt till 22 november. T :roll_eyes:änkte ju hänga kvar för man trodde att som befintlig kund skulle man få lite bättre deal än nya…

Startade om appen då fungerar det. Men får inget erbjudande. Tordes iofs inte signera med sidoknapparna för då känns det ju som man godkänner fullpris.

I vilket steg dök erbjudandet upp?

Trogna kunder får aldrig något vettigt erbjudande. Det har jag lärt mig efter många år med Com Hem, Dagens Nyheter, Telenor, Viaplay m.fl.

Såg aldrig det i appen, vågade int gå vidare. Körde via hemsidan i webbläsare

1 gillning

Det är inte i appen utan på webbplatsen som erbjudandet finns.

1 gillning

Signa inte upp i appen utan på deras hemsida =)

1 gillning

Klappat och klart…:+1:
Det är ju klart, inte ska det vara samma pris i app och webb…:man_shrugging:

I appen skall ju Apple ha sin del av kakan. :wink:

Fint att man kan göra barnprofil med åldersgräns. Det kunde man inte med HBO Nordic.

2 gillningar

Tydligen problem att byta betalningsplan för närvarande, jag försöker byta från månatlig till årsvis betalning.

Bytte mailadress, avslutade kontot och registrerade ett nytt med gamla mailadressen. Voilà, 50% for life :+1:t3: