Refunderpay kortet läggs ned i juni. Fick precis mail om det. DNB har nog gått med ordentlig förlust.
Trist. Var ju ett bra kort för kunder att att jämna ut bankernas extrema vinster iaf några få ca 0,0003 %
Ungefär
Men fick nästan 5 k i cashback under dessa år. Nu kommer det jobbiga att hitta ett nytt bra kort
Gött! Vänta nu vi har nog bara kört vi refunder.se (ej kreditkortet)
Sajten verkar finnas kvar
Haft tre dagar i Danmark. , kört Revolut på AppleWatch. Tror de har bäst växelkurs.
Fast jisses vad dyrt det är att leva här med vår svaga krona.
Det är kanske en anledning till att det gick dåligt för kortet?
Troligtvis. Inte tillräckligt många som tog avbetalning
Någon som har Amex? Hur är det nuförtiden
Men de drar in en hel del avgifter även om man betalar i tid.
Alltså Cashback anser jag mig kunna vara utan. Prioriterar hellre bra villkor, 60 dagars återbetalning, låga räntor och låga eller inga valutapåslag. Jag tycker kreditkort är bra om man köper en grej man vill betala av på två eller tre gånger. då blir det ju gratis eller åtminstone med mitt kort väldigt låg ränta.
Alla är vi olika. Men jag nollar varje månad och föredrar cashback
Vad kör du för kort då?
Fortfarande det gamla (som inte finns längre att nyteckna) Remember med 0.5 procent cashback. Du då?
Norwegian.
Men funderar på att byta. Dels har de valutaväxlingspåslag och enbart 45 dagars kredit. Sen är deras kickback värdelös.
Fick mail från Strawberry att de byter till Spenn poäng, nån som vet nåt mer om Spenn?
Tittade på Norwegian men behöll Remember, har nog tittat på de flesta men inte fastnat för något annat kort
Jag bryr mig inte om cashback utan vill bara ha ett kort men mina månadsinköp som betalas innan förfallodatum utan några som helst avgifter. Då funkar Norwegian mycket bra.
Tror jag alldeles säkert. Norwegians fördel är ju att det är utan avgift. Men var inte bättre än det jag hade. Refunder var ju lysande men det stängde de för det var för bra
”Upprop” till alla. Vilket kort har bästa utlandsvillkoren?
Jag har kört Norwegian nu, men som sagt, de har ett valutapåslag. Vilket kort rekommenderar folk för utlandstransaktioner?