Har du helt släppt tanken på Tesla?
Känns nästan omöjligt att gå tillbaka. ska bli spännande att följa sig själv i jakten på nästa elbil om jag nu säljer Teslan efter 3 år. Även processen kring om jag ska sälja kommer jag gilla att följa..![]()
Peugeot älskar jag medan Citroën inte alls ![]()
e-2008 och e-C4 är samma bilar med olika utseenden, tydligen. Men har inte provkört någon än, men ska göras. ![]()
Kanske EV4 om den hinner komma?
Har du blivit tokig? Är ju som att gå från Rolls Royce till Dacia ![]()
Haha, jag tror inte det är riktigt så illa. Men är lite sugen på dom, men måste prova först. ![]()
Har fått bra reviews, iaf e-2008. Men är ju typ samma bilar vad jag förstått. Inte hunnit kolla något om e-C4.
Nu börjar vi bli oroliga för @katho att det är en hjärnblödning på gång, kan någon titta till honom och få iväg honom till akuten? Eller om han är kavar i Thailand så kanske han fått solsting? ![]()
![]()
Ja, med tanke på Elon som helt och hållet tappat förståndet, som samarbetar med nazister och Trump och annat så känns det inte okej att köpa Tesla faktiskt. Dessutom går det inte att leasa Tesla för något rimligt pris.
Ja, det är ju som att Rolle skulle låsa upp sin Tesla med Apple Watch. Det händer ju liksom inte ![]()
Då hoppas jag verkligen att ni skickar hjälp. ![]()
![]()
Men det är ju ett jättesteg ner från en fräsch Polestar. Dessutom franskt. Man håller sig borta från fransoser, det är sen gammalt.
Jag tror du kommer bli mer nöjd med ny Polestar med uppgraderade motorn, är ju ganska stor skillnad på FWD och RWD också. Dessutom har de ju fått större batteri och bättre räckvidd.
Det enda som kan rädda dig i det stadiet är en intravenös dos vaniljsås och mixade kanelbullar.
Asch, vi får se. Är bara en kul tanke än så länge. ![]()
Vänligen radera kul i din post. ![]()
![]()
Du får inte skrämmas så här på söndag förmiddag. Är ju som att @Marcus_Attefors skulle köpa en bil med V2L för att kunna koppla in en pizzaugn för att baka ananaspizza.
Han skrev nog fel. K:et skulle vara ett F.
Hela bubblan håller andan. Vi kommer få lära oss om alla nya problem som ingen visste fanns när man ska sälja bil ![]()
Sant, jag kanske tar en för laget. ![]()
Jaha, det var till xms, den processen har vi väl varit med om redan. Men kul att köra en repris. ![]()
Är folk här desperata just nu när det gäller bilköp?
@MrMustang jagar allt på hjul bara det är låg leasingkostnad
@katho kollar franska bilar som tappar hjul
@Marcus_Attefors överväger t o m Honda
@xms67 förbereder en Musk avveckling 2 år innan det är dags, m a o ingen begravnings framförhållning