3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vad dricker ni just nu?
Enkelt ju, bara att köpa en Tesla då.
3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vad dricker ni just nu?
Min bild är att Honda gör bra bilar men de har inte prioriterat Sverige. Få Honda här.
Blir sällan ett dåligt köp med en japanare, kvalitét!
Du spretar snart lika mycket som @MrMustang när det kommer till bilbyte. ![]()
Haha nä jag har bestämt mig för Kian faktiskt nu väntar jag bara på att rätt annons ska komma ![]()
Senaste Honda jag körde var en CRX som varvade till 9000 varv ![]()
Vad säger du @RolexJocke
Gjorde den smokey burnouts då? Det är det viktigaste i mitt tycke!
Ja den var det bra ös i. Hade problem i början med att varva ut och växla vid höga varv ![]()
9000 låter mycket, tittar man på den på bilden så var 7600 max varv. Honda har aldrig varit favorit (om vi inte snackar mc) men man hade ju en våt dröm som grabb att en gång äga en NSX men så har det inte blivit.
Okej, kan säkert stämma men varvräknaren i instrumentpanel hade nog 9000 varv för att vara häftigt ![]()
Mustang ska ”köpa” Polestar. Det är @katho s fel.
Har haft NSX som en drömbil tillsammans med Porsche 911 av årsmodell 1989 eller tidigare.
För typ 15 år sedan hade "min" Honda-handlare en NSX från 1991 i bilhallen, minns inte exakt pris men det var en bra bit under 300 000 kr. Tänkte då att en sådan kanske det kan bli i framtiden när de sjunkit lite till i pris. Senast jag kollade ligger en sådan nu över miljonen. ![]()
Senna kör i loafers och vita tubsockor. Nostalgi! ![]()
Kan ju ärligt säga att jag har haft tre drömbilar sen jag var kanske 10 år, BMW 850 CSi och Lambo Countach och De Tomaso Pantera. Någon av dessa har jag tänkt äga under min livstid, men jag är inte alls lika säker på det längre. Nu är det annat som lockar.
Du är ju en ung pojk så det hinner ändra sig. ![]()
Svårt att gå tillbaka till fossilbil när man en gång haft en elbil. Min nästa blir nog en till Polestar 2, eller möjligen en e-2008 eller kanske en e-C4, vi får se. ![]()
En e-2008 eller e-C4 hade nog @pao gillat om man skaffade. ![]()
Har du blivit sjuk? ![]()
Hade tveklöst valt De Tomaso Pantera i det sällskapet. Enklast att få hjälp med när den går sönder ![]()

