Är det snus?
Yes, eller vitt snus, om det få kallas snus.
Sån kabel har jag också i bilen. Riktigt bra.
Då kom Apple Watch Series 8, rostfritt stål med Milanesisk loop från Amazons reapris som varade en kort stund.
Den såg trevlig ut
Edit. Bilder på klockan igång också.
Vill också ha
Hur upplever du laddtiden mot series 6?
Ingen aning än. Den var stendöd när den packades upp och tog rätt lång tidminan den startade upp för att kunna köra installationen. Får se framöver.
Ångrar lite att jag inte slog till. Men kunde inte riktigt motivera för mig själv att lägga 5 lax på en sån när jag redan har en fullt fungerande S7. Avvaktar nog till S10 kommer i höst. Om det inte blir en Ultra innan, men det är för mycket pengar
Hade en s6, tycker s8 laddar snabbare.
Halva tiden mot min SE tydligen
Med de laddtiderna accepterar jag två dagars batteritid.
Surt att man tvekade på 8an till det priset
Ja, är själv nöjd att jag köpte från Halebop när det var halva priset. Men jag gillar inte att behöva ladda klockan varannan dag haha.
För mig känns det som en en rejäl uppgradering känns det som att gå från Aluminium S6 med sportband till S8 rostfritt med safirglas mm
Ja det är onekligen ett stort hopp mellan SE och S8.
Jag grämde mig ju en del vid första sänkningen av motsvarande klocka fast i silver. Bra mycket bättre pris än begagnat marknaden. Så jag tvekade inte alls när detta dök upp. men jag var ju förberedd så att säga.
Nöjd och glad. i alla fall.
Ja, den ska du vara nöjd med Jag hoppas att S10 får bättre batteritid än S7/S8/S9, det är väl största skälet till att jag överväger en Ultra. Vore trevligt att halvera laddningen så att det räcker att man laddar varannan dag istället för varje dag som det blir nu när man använder sleeptracker. Men jag köpte ju en 15 PM när den kom, planerar att behålla den ett år till, då kan man kanske slå till på en AW Ultra i år istället.
Eftersom Apple vägrar sälja läderskal blev jag tvungen att vara lite otrogen. Hittade ett skal i Apple klass vad det gäller finish och passform. Givetvis är det MagSafe kompatibelt. En vacker brun kulör och märket är Nomad.
Fick hem det här för en stund sen, Airmee höll tiden
Nu blev jag ju sugen på skalet som @RolexJocke beställde också
Nomad är en av mina favoriter. Haft skal från dem
På nästan alla mina telefoner. Kör deras läderskal till AirPods PRO. Fina armband till AW också. Dock ganska dyra.
Hur håller dom på sikt?
Hur bra Magsafe magnet är det? Och hur är kvaliten efter några månaders användade?
Mitt Spiegen Optik Armour må vara lite klumpigt, men magneten är superstark och inte en enda liten skråma sen jag köpte det när telefonen var ny. Det där kameraskyddet har räddat mig när jag tappat telefonen, dessutom behöver man aldrig putsa kameran.
Magneten känns bra, kommer bara att användas på helgerna. Kör Apple silikon på jobbet.
Vad hände med FineWoven? Har för mig att du köpte ett sånt?
De håller bra. Lädret blirnpftast bara snyggare med tiden. Pensionerade ett skal till iPhone X förra året då det var riktigt fult. Men den har också legat i vatten några gånger.
Enda nackdelen är att man behöver leta efter deras saker på svenska butiker, då deras egna inte skeppar från EU.