Vad köpte ni senast?

Impulsshopping…

17 gillningar

Vilken modell?

Series 9, den enklaste utan LTE. Fick byta ut en äldre modell som började bli lite trött.

1 gillning

En led-strip

9 gillningar

Hyperion på gång? Jag har likadan ws2812b hemma. :+1:t3:

Sambon snodde den förra identiska beställningen så fick lägga en till.

6 gillningar

Blir några små WLED-projekt till att börja med tänkte jag.

1 gillning

Ett plånboksfodral från Amazon.se till Motorola Edge 40 Neo. Bygger på lite mer än ett vanligt, har en flärp som gör att korten inte nöter direkt mot displayen. Å andra sidan slipper man ha en separat plånbok om man har lite kort i den. Får prova och se hur jag trivs med den.

Edit: Det är mest för att inte nöta på den olefobiska beläggningen på displayen. Inte så bra om hårdplast ligger på hela tiden och rör på sig.


2 gillningar

Ny läsplatta då min gamla gav upp…

10 gillningar

Fick hem en liten högtalare igår.

13 gillningar

2-pack med 2m USB-c, värt

9 gillningar

Köper sällan något av dörrknackare.
Men detta kändes givet

5 gillningar

Är man inte bäst på golfen så får man vara snyggast. Det är sen gammalt.

För typ 10 år sen var jag sponsrad av Nike och fick allt.

Nu är man glad om man träffar bollen, så blev en ny Taylormade tour bag. :innocent:


Med ny bag så sköt jag ändå 67 idag på par 72. :raised_hands:t3:

14 gillningar

Vad har hänt med Xiaomi-fläkten? :slight_smile:

Fläktblad kostade en tia extra. :joy::joy:

Rengöring! Så de är tillbaka strax, ska bara orka tvätta av dom. Ett helevte är det...

Nu har man lite att pyssla med ett tag. :slight_smile:

11 gillningar

Grupptryck kanske. Men bra att ha en där jag laddar de flesta mobila prylarna. Kom dagen efter jag beställt. Snabbt gjort av Inet.

8 gillningar

Backade precis denna 3 i ett laddare på Kickstarter. Var nöjd med deras GAN laddare som några här på forumet köpte.
Vettigt pris dessutom, Inter så överprissatt som andra laddare.

https://www.kickstarter.com/projects/invzi-maghub/magfree-transform-3-in-1-fast-wireless-charger

4 gillningar

Hur funkar det där med att backa projekt på Kickstarter? Får man pengarna tillbaka om de inte får ihop tillräckligt för att projektet skall bli av?

1 gillning