Vad köpte ni senast?

kickstarter, kommer du ihåg den där laddplattan som kom i samma veva som ryktena om airpower skulle släppas :face_with_peeking_eye:, ”alla” i fb gruppen köpte hahah … de va en hit gick o steka mat på typ hahah :fire:

Får nickokick bara av att se bilden :muscle:

2 gillningar

Haha, ja Siberia är farliga. Då är jag ändå van vid extra starkt (vanligt) snus. Men det där är en annan division.

Då nudient räddat mina mobiler genom åren blev det ett sånt här

2 gillningar

Välkommen i klubben, eller om det är tvärtom att det är jag som ska välkomnas i klubben.. :smiley:

1 gillning

Fick hem dessa idag från Ukraina. :ukraine:
Återvunna bitar från stridsvagnar som nyckelringar.
De skickade med ett roligt vykort också. :star_struck:

r

16 gillningar

Fått hem den större varianten av Xiaomis airfryer. Kan bli en testkörning i helgen

7 gillningar

Fick hem ett likadant till min iPhone 14 PRO tidigare i veckan och jag är nöjd :grin: men dock andra gången gilt.. Beställde ett i samband med lanseringen av de senaste Apple-lurarna i höstas, men då var passformen bedrövlig så fick skicka tillbaka det. Så var lite orolig när jag gjorde ett nytt försök, men detta sitter som en smäck :pray:t2:

Skriv gärna en liten recension sen :slight_smile:

Fick bli en ny kaffemaskin då den gamla var lite trött.

17 gillningar

Då var man med elbil. Hämtar ut den på tisdag.:nerd_face:

27 gillningar

Äntligen någon som satsar på kvalité. :joy::joy: Jag var orolig att jag skulle bli först med en VW elbil i Bubblan 2035. :joy::joy:

1 gillning

Äntligen en i Elbilsbubblan som nästan kör en Bubbla.

2 gillningar

PS, man kan köpa dem här,
Ska beställa de större keychains som kommer i trälåda också.
Memory Steel UA | Ukrainian Handcrafted Steel Keychains & Bracelets

2 gillningar

Fick köpa nya skridskor, skydd och hjälm, då de gamla var för små av någon underlig anledning.

7 gillningar

Välkommen in i elbilsvärlden :blush:

1 gillning

Sjukt snabba leveranser från Styrahem.

6 gillningar

Kommer dricka mitt kaffe med stil framöver! :grinning:

13 gillningar

6 gillningar

Ny bil, nya kablar.

12 gillningar