Det är i nyskick men jag vill nog hellre ha läder.
Vilken AW och vilket armband är det där? Armbandet var riktigt snyggt.
AW8. Tänkte köpa Nomad SPorts Band men 700 för en bit silikon är lite svårsmält så köpte en kopia istället för att testa om jag gillar hur det passar med klockan.
Nice. Jag kör med en stållänk som jag köpte på Amazon för några månader sedan, faktiskt det bästa band jag provat, ska vara ganska lik Apples original.
Den var snygg! Mitt problem med en del av dem är att man bara kan justera hela länkar, enstaka band till "riktiga" klockar har möjlighet att finjsutera så man får ett mellanting mellan att ha kvar en länk och ta bort den. Hur fungerar det på det?
Jo, så är det på denna också, men länkarna är små, knappt en halv centimeter tjocka, så jag hittade ett bra mellanläge som funkar för mig. Var ganska enkelt att justera länkarna. Man fick med ett verktyg, men det var ganska värdelöst för metallen i det var så mjukt så det vek sig när man försökte, så jag använde verktyget som man får med iPhone för att ta ur simkortet, det funkade mycket bättre.
Detta var det jag köpte på Amazon. Länk
Var hitta du den? Jag har också sneglat på Nomad Sport band men känns dyrt.
Vattenkokaren gick sönder så fick köpa en ny.
Den kan även göra kaffe om näten besökare skulle vilja ha.
Velade mellan en Ultra 2 eller en Ultra 1 för 7k. Förhoppningsvis kan jag behålla Ultra 2 i två tre år. Nu har jag en S7 LTE aluminium som jag haft sen releasedagen. 8799 var lite mer än jag tänkt betala, men det är ju typ vad S10 kommer kosta när den kommer ändå.
Men om man frågar @RolexJocke så kostar en riktig klocka 100k+ och ska vara uppvridbar
@RolexJocke gillar riktiga klockor och bilar som kräver ordentlig service.
Så är det. Detta är dock den absolut dyraste klocka jag någonsin köpt, har redan lite ångest. Men tror att jag kommer bli riktigt nöjd med den. Känns tråkigt o vänta mer än ett halvår på att S10 kommer, är främst ute efter bättre batteritid och sen är det alltid trevligt med lite större skärm.
Kör ultra första gen. Sjukt nöjd och kommer inte byta till ny klocka förrän om en fyra-fem år iaf.
Är ju typ samma grej, efter att ha spenderat några timmar på Youtube med olika recensioner så verkar skillnaden på Ultra 1 & 2 vara att 2an har lite ljusstarkare skärm än ettan fast med samma batteritid, sen den där dubbeltapp grejen. Förmodligen försumbar skillnad, men nu när jag ändå köpte en kändes det bättre o betala en dryg tusenlapp extra för att få den senaste generationen, förhoppningsvis aningen mer framtidssäker. Hade jag haft en Ultra 1, hade jag dock inte ens funderat på att uppgradera.
Förresten, hur är batteritiden för dig? Min S7 klarar typ en hel dag och en hel natt, sen är den så gott som död, kanske vaknar med 15% på morgonen om jag laddat den full morgonen innan. Då är det utan att jag har tränat med den. Går jag till gymmet o tränar en timme, så behöver jag stödladda den en liten stund på kvällen för att klara natten.
Är det en begagnad klocka?