Vad köpte ni senast?

En kula till grenen högst upp.

5 gillningar

Sömmarna är för att de är handsydda. Och är de inte handsydda så är de sydda på ett handsyddsliknande sätt..:joy:

Men i praktiken är det fantastiska handskar. Allt från deras tyg- till skid- via finhandskar i skinn är av yttersta kvalitet. Jag köpte för några år sedan två olika tyghandskar(är väl en hel del syntetmaterial i dem) och de ser nya ut än i dag. Har sedan ett par superfina finhandskar i skinn som jag dumt nog började grovjobba med och nu är de förstörda som finhandskar men skinnet håller som grovhandskar. Smått otroligt. Skidhandskarna är supervarma. Så 10 av 10 poäng

1 gillning

Jag trodde man förväntade sig perfektion när prislappen spegla detta. :joy::joy:

till det roliga är att bitdefender vill att man uppdaterar windows defender säkerhets uppdatering

Ja, håll dig till det inbyggda så blir det minst problem. Tiden när man behövde extra skydd är över. Möjligtvis man kör annat i en företagsmiljö dock.

Som sagt, jag kör inte Windows så ofta dock! Men håll det uppdaterat och ha sunt förnuft på nätet så räcker det länge. Möjligtvis installera en dubbelrikdad brandvägg. Bra om du skulle fått in något i datorn. simplewall är en som är gratis och gör sitt jobb.

Räcker gott med Windows Defender. Skulle dock rekommendera att alltid använda VPN.

Det är kul att shoppa på eBay. En Mac mini M1 som ska bli hemmaserver och mitt favoritalbum på vinyl. (Hunden kommer inte från eBay men väl från Blocket.)

11 gillningar

Galet bra album!

1 gillning

Jag var lite sen till Death Cab men minns så väl när jag läste Fredrik Welanders recension på Dagens Skiva 2005 och jag jobbade på att inte bara förstå utan känna, och som jag gjorde det. Har älskat Death Cab och Ben Gibbard ända sen dess.

1 gillning

Julklapp till 5,5-åringen. Sambon tyckte det var för stort. Det kan inte vara för stort, det är Lego :disguised_face:

16 gillningar

Blev en tidig julklapp till mig själv. Dreame Z30. Jäklar vad dammfritt det kommer bli här hemma framöver :slight_smile:
Dreame Z30 | NetOnNet

1 gillning

En få tacke @Marcus_Attefors för tipset rena fyndet för 648,20🙂

Ser knappt vad som är fel på den broderade texten

6 gillningar

Kul! Det är väl strecken mellan bokstäverna som inte ska vara där =)

1 gillning

Och lite annat. Hade sprättat bort alltihop. Nice price ändå.

1 gillning

Jag visste knappt att Frank Dandy gjorde annat än kallingar o strumpor. :sweat_smile:

Som är kassa dessutom. Galne Gunnar (om du var född då) hade bättre kvalitét.

Nu sådde du ett frö :grin:

2 gillningar

nike GIF

Klart jag vet vad Galne Gunnar är. Trodde dock inte det var en kedja. Fanns en i Vega (i Haninge) där jag är uppväxt. Minns att vi åkte dit o handlade tvättmedel och skithuspapper och sånt när jag var liten. Jag vet inte hurvida Frank Dandy gör kvalitétsprylar eller ej, jag brukar bara köpa deras kallingar för att de är bekväma och brukar vara billiga på rea.

Nej helvete, deras St Paul Bamboo som oftast kostar lite mer än den skiten som säljs billigt på Stadium Outlet är så överjävligt sköna och har haft samma par i flera år.

2 gillningar