Trodde inte du uppnått den fantastiska åldern att få uppleva Galne Gunnar. Ja, Frank Dandys standardstrumpor och kallingar håller samma kvalitét.
Bamboo-grejerna är en annan sak, riktigt nice. Men deras standardutbud är kasst.
Har några hemma och de håller än men används aldrig då de är så satans obekväma när man är van vid Bamboo
Skit i det, annars lossnar kanske bokstäverna.
Bamboo är alltid nice! Svårt att använda något annat när man väl använt det. Rätt billigt här i Thailand så man köper på sig en del.
Lite kuriosa är att Galne Gunnar var H&Ms butiker startade för att kunna sälja ut förra säsongens kläder. Tror att det var Lars-Johan Jarnheimer (senare VD på Comviq) som kom up med konceptet.
Låter inte helt olikt Jarnheimer.
Jag hade ett av hans mobilnummer som han delade ut till sina första kunder i Tele2.
Jepp stämmer, typiskt en smålänning
Kuriosa: Lars-Johans mor jobbade på Telia.
Kanske läge att tvätta dem?
Aldrig! Det som gör de så mjuka ju!
Aqaras lås som ska inkludera HomeKey. Även några tillbehör som @Freddeuce snällt tipsade om vid sin installation.
Väntar in lite mildare väder innan jag ger mig på monteringen. Känner jag mig själv rätt så är det troligtvis ett 6-timmarsprojekt🙄
När jag läste marknadsföring på universitetet var han nybliven marknadschef på Saab och jag intervjuade honom för en tidning. Kul kille!
Så svårt att montera är det inte.
Mer mitt vanliga lås som krånglade.
Vad har du för lås nu?
Tänkte du ta bort det invändiga vredet?
Jag har kvar mitt
Haha, jag är knappt betrodd med att sätta upp en tavla i hemmet så....
Låskistan är Dorma och övrigt Assa. Tanken är att om jag får till det att ta bort det invändiga vredet och då täcka det med den nya "plattan". Mest för att det inte estetisk ska bli vred på vred. Min fru kommer ändå kommentera att låsmodulen på insidan är alldeles för påträngande
Oftast brukar sådana ytligheter lösa sig när nyttan är värd det. Så håller tummarna.
Jag har ”slängt käft” med honom i en bar i Kalmar på 90-talet. Minns han som skön och anspråkslös.
Ska vi åka på husvagnssemester tillsammans
Ett par rullar filament som ska bli lite juldekorationer och en lite större nozzle till det så det kanske går lite fortare.
De är slutsålda nu.
Vart köper du det här? Behöver uppdatera lite kalsonger!