Vad köpte ni senast?

Bara att du kompletterar med en sån här sen då :slight_smile:
Super Mario Bros - Lampa Retro Icons | Kalaskungen.com

1 gillning

Den var kul! Sonen har ett supernintendo, så han kan någ se kopling till pixlarna.

Annars gillar jag den runda mjuka bättre :hugs:

Köpte även en

1 gillning

Ny stavmixer. Den förra wilfan gav upp efter 3,5 år. Eftersom Wilfa har 5 års garanti fick vi pengarna tillbaka hos Netonnet (de har slutat sälja den).
Köpte ny på Elgiganten för 200kr mindre :sweat_smile:

8 gillningar

Varför valde du Wilfa igen om den förra pajade?

Då får han ju en ny om 4 år. :joy::joy:

5 gillningar

Kan ha varit otur med den batchen. Wilfa har bra kvalitet och en femårig garanti är svår att hitta på andra stavmixers.
Vi har varit väldigt nöjda med mixern innan den pajade :blush:

Bra garanti iaf, schysst att de kirrade en ny till er. Mycket värt som kund

1 gillning

Ja, hade inte jag fått en ny på garantin hade jag köpt annat märke :nerd_face:

Nä, då hade jag haft fortsatt förtroende för varumärket.
Kör Bamix här hemma.
Inne på 8:e året.

1 gillning

Vattenkokare av kvalitetsmärket Andersson. Går att ställa in temperatur för kokning resp varmhållning.

10 gillningar

Har en sån. Funkar bra men översta raden på displayen har lagt av. Inte orkat åka och byta.

Jag har Netonnet på hemvägen från jobbet så det går snabbt om det skulle hända något.

Netonnet är kanske ett bra komplement till Bauhaus/Hornbach när man är ute på marknaden? :joy::joy:

Blev ett par nya handskar på Skistarshops BF-rea.

9 gillningar

Vad är anledningen till den röda delen? Alla snackar ju om Hestra och höjer det till skyarna, trycker inte det se ut att spegla kvalité. Sömmarna ser ju inte så snygga ut och lädret är ju lite tillyxat till.

Den röda detaljen är väl gissningsvis ett extra lager där risk för skav från skidstavar finns.

1 gillning

Snortorken :grinning:

3 gillningar

bitdefender total security

fick upp till 80% rabbat på cyber monday

idag så finns det upp till 60% rabbat

obs nordea kort tyckes ej fungera på deras checkout

Länk bortagen

obs programet blockerade en ad server som enligt virus total
var ren så total security verkar blockera vissa ad server så som dom som finns på swe droid

blir avinstallera för supporten gick till ett nummer utanför eu
dåligt bitdefender finnas ej support på svenska och min eng är rätt dålig
så blir att avinstalera och gå tillbacka till f secure istället

Nu är jag kanske inte rätt människa då jag inte använder Windows allt för ofta. Jag håller mig dock uppdaterad på säkerhet och liknande grejer, och vad jag vet är det bättre att använda Windows egna skydd.

Så är det, mer än fullgott nuförtiden precis som för alla andra moderna operativsystem.

1 gillning