Vad köpte ni senast? (2023)

Snygga grejer, blev liet sugen. Hur mycket blev det i tull?

Köpte luvtröjan i fleece. 14kr i tull och 75kr i hantering. Har köpt huvtröja därifrån innan men i deras vanliga kollektion.
Men defense collection tillverkas ju i Ukraina och är lätt värt lite mer pengar då det sysselsätter folk på plats. Och det går ju till en bra sak dessutom

4 gillningar


Två laddare och två laddningskablar för oss som inte gått över till USB-c ännu. Passade på när zagg/mophie hade rea.

6 gillningar



Nytt armband då jag fick utslag igen av det vanliga.
Fick bli ett tråkigt såhär först.

5 gillningar

Bubblare + öl =

8 gillningar

Jag och @Zop är oskyldiga :wink:

2 gillningar

Kunde vara värre. Tur att du redan har en airfryer.

Ramlade in en liten laddare och en kabel från Kickstarter till slut, inte jättemycket mindre än min 2x45 W Belkin dock.

3 gillningar

Haha, detta dessutom efter att vi lite hånfullt pratat om hur det blir en masspsykos ibland på forum och folk köper det andra har köpt..:sweat_smile:

1 gillning

Liten och smidig den är.
Tack för tipset @Zop

5 gillningar

Bättre än laddaren som Apple skickar med MacBook Air.

2 gillningar


Använder för första gången i mitt liv eltandborste. Den fick bli en julklapp till mig själv.

Oral B Pro 3 3500 för 499 :-

6 gillningar

Köpte en likadan i väntan på min lilla från kickstarter :smiley:

1 gillning

Blev en sån här från Tibber, 4m spiralkabel

8 gillningar


Äntligen ska jag få testa promarkers med brush. :smile:

7 gillningar

Jag har nog köpstopp fram till 2025 eller nåt sånt. Har blivit en hel del villhöver saker denna höst/vinter. Ny iPhone, PS5, ny TV, ny bil (som jag förvisso leasar) ny SSD till PS5an, lite för mycket kläder, ja jag tror det är bäst att sluta räkna där :hear_no_evil:

2 gillningar

Kickstarter-laddaren tickar på bra med runt 40 W mot min iPad Pro 12,9.

3 gillningar

Några goa grejer på Steam-rean.

4 gillningar

3 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad köpte ni senast?