Jag tror inte Sonos AC går in i den. 

jag tror inte det förstår hur analogt detta system är… det är en analog vrid grej i varje rum. thats it
Ouch…
indeed… inbyggt i huset. inget jag kan ändra
Ni får gå ihop och kräva en uppdatering
Har använt flertalet Wacoms, första någon gång på 90-talet. Även prövat en cintiq. Själv gillar jag inte att arbeta med wacom, som tecknare föredrar jag iPad och Apple pen.
Kall whisky 
Öppnar upp smakerna med vissa sorter!
Fast hmm blir ju samma med pennan på iPad, du ritar där pennan befinner sig
Du får göra damsugare sen, kanske godare med hemmagjorda än delicato 
Den har jag aldrig hört…u sure?.. Källa?
tänk mest på att man varit på 100tal whisky provningar och aldrig någonsin har man fått testa någon kall…
Absolut! Jag har provat iPad med penna meb mitt huvud är fortfarande inställt på mus och touchscreen så blir lite galet ibland med absolut position 
Jag har aldrig upplevt Wacom som speciellt svår att jobba med. Idag kör jag A5 format på plattan och 27" skärm och det fungerar ypperligt. Det enda jag märk man ska vara noga med är att plattan ligger i linje med skärmen när man ska dra linjer t e x. Sen underlättar det ju att man zoomar in bilden när man jobbar med den för bättre precision.
Jag är sugen på en sådan här. Problemet är bara att den givetvis vattnar ut whiskyn rätt okontrollerat
Och priset 
Sån fick jag av tomten. Guld värt att det är usb-laddning av batteriet!
Läste jag rätt, 1295 dollar…? Wish, here I come…
Man brukar ju säga att ju mer is och ju större isbiten är - desto mindre vatten i drinken. Så de där är nog inte ute och cyklar.
Det finns billigare lösningar 
Jag har runda silikonformar för att frysa in isen. De var betydligt billigare…
Gamla trådfri var 400 lumen. Märks ändå lite skillnad på 350 vd 400