Vad köpte ni senast? (2022)

Hur kommer det sig att du byter ut dem?

Två trådfri har gått sönder under 2 år. Utöver det har de strulat mycket, försvunnit från homekit och ikea-appen så man har fått lägga till dem på Ikeas horribla sätt flera gånger

”Fyndet” från Media Markt. Kanske inte det bästa tillbehöret Apple skapat men ska ge det en chans iaf :blush:

5 gillningar

Apple’s svar på jänkare. :sweat_smile::joy:

Usch för dig :grin:

1 gillning

Såg att dom sålda ut dom för 99kr i butiken i Nacka så bra pris var det iallafall, köpte dock inget själv :+1:t4:

Ett problem jag ser här är att om man har ”dålig” (grumlig) is så kommer denna att förstärka urvattningen.
Den grumliga biten av isbiten smälter snabbare och i denna så tar man bort all den ”bra” (klara) isen och kvar har man grumlig dålig.

Men har du en stor klar bit is så får du ju en klar fin svär med is här också.
Sen för det priset kan du nog köpa rätt mycket is härifrån:
https://mriceman.com/se/produkter/

1 gillning

Ice balls!!!

Men typiskt att närmaste butiken ligger mer än 30 mil bort…

En Baseus multikabel med lightning och USB-C.
Många multikablar inkluderar även micro usb kontakten.
Tycker den börjar vara onödig. Få prylar jag ha med det numera.

3 gillningar

En Blue Yeti X. Osäker på om det blir en keeper. På tok för känslig.

Finns det en affär i Lund/Malmö eller GBG som säljer så kan jag handla och skicka upp till dig :smiley:

Vad gör man inte för lite fryst vatten. :joy:

Jag kan glädja er med att hustrun kom hem med en sådan där påse med isbollar i somras. Det var riktigt bra. Köpte en påse till, men därefter var de ständigt slut.

2 gillningar

Du skulle bli förvånad (eller kanske inte) om du visste vilken debatt det kan bli om det i amerikanska whiskeyforum :slight_smile:

1 gillning

Jag tycker också det är huvsat viktigt med isen i drinken men ibland går det för långt kan jag tycka. :joy:

Men har man verkligen is i fin whiskey. Det är väl rumstempererat vatten i så fall?

En sådan där boll i Vodka och RedBull gör att man omedelbart känner sig som en i finrummet…:partying_face:

1 gillning

Lite overkill till fredagsdrinken kanske men oerhört snyggt med stora bollar. För några år sen hade vi ett kundevent i Las Vegas och då gjorde dom drinkar med isboll med apelsin.

Jag dricker mest bourbon och har gärna en iskub i och större isbitar smälter ju långsammare och ‘vattnar’ inte ner så mycket, men en vanlig iskubsform med större kuber räcker för mig.

3 gillningar

Du vet amerikaner…

Men här kommer en sedelärande historia om riktigt whiskey

4 gillningar

Dom gillar ju även Budweiser light!

Föll för grupptrycket :sweat_smile:

11 gillningar