Vad har ni för resväskor?

efter 12 år så var det dags att byta.
samma märke som tidigare.

tänk då att jag reser runt 250nätter om året så den har hållt bra.

10 gillningar

Kör på samma. Bra grejer. :+1:t2:

Tjusig och Samsonite håller mycket bra :+1:
Har en X Blade själv

jo… kostar lite mer men håller bra. Denna är mycket lättare än min tidigare så frågan är om den håller 12år

1 gillning

Snyggt, väskor är allt intressant.

Kör själv denna Samsonite resväska.

Och denna Samsonite kabin/datorväska som är grym till min iPad & fotoutrustning.

Sen har jag en Tumi axelväska när det passar som denna fast min är grön.

4 gillningar

1,7kg är imponerande om den håller.

oohh I like axel väskan… Den jag har nu är också 12år…Funkar men det börjat bli dags.

Min är inte så gammal och Tumi är experter på att få till det med fack och hur man utnyttjar utrymme.

1 gillning

Riktigt cool tyg på dessa väskor som man kan ha matchande klocka till. :joy::joy:

Sen har man ju givetvis färgmatchad outdoor utrustning. :joy::joy:

4 gillningar


Kör enbart baronväskor. Tappat räkningen på hur många jag har. Jag har några hardcase väskor men inget jag gillar att använda. Men hade sen baron gjort en så hade jag säkert köpt den

3 gillningar

hardcase är inget jag gillar… men vill kunna rulla väskan. på 2 hjul… inte 4 så många har nuförtiden.

Jag föredrar 4 hjul på stora väskor & 2 hjul på kabinväskor. Jag har ofta kabinväskan trädd på resväskans teleskophandtag och då blir det lite tungt och dra på 2 hjul.

jag med ang liten väska.
4hjul tar förmycket plats och rullar dåligt i grus

1 gillning

Något tips på var jag skulle kunna hitta Higegear klockan? (Altitech?)

Exakt, finns ingen anledning till 4 hjul på en liten/kabin väska, där funkar 2 bättre och sen är de ju lättare att få infällda då man inte behöver att de styr.

Tyvärr inte. Det är ju några år sen de slutade sälja dem så det är om man hittar någon begagnad. Håller lite koll åt dig.

Tack, det är en bra ledtråd iallafall! Det ska ju inte alltid vara så lätt som några knapptryck :sweat_smile::grinning:

I klockbranschen är ju jakten halva nöjet.:joy::joy:

1 gillning