Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Hoppas att det blir av och ni kan njuta av livet :slightly_smiling_face:

1 gillning

Hehe, vi kan vara helt säkra på att vaccinet är supereffektiv och att jobba hemma blir supertöntigt…:sweat_smile:

Var har du köpt laddplattan? :thinking:

Tänker du på den lite till höger? Det är en: ALOGIC USB-C Dock Wave | ALL-IN-ONE / USB-C Hub with Power Delivery, Power Bank & Wireless Charger

Tyvärr har Qi-laddningen gått sönder. Den har passerat @Esse och något hände nog där…:sweat_smile:

1 gillning

En liten NUC som delvis ska ersätta en rätt gammal MacMini.

9 gillningar

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Vad har ni för resväskor?

Går igenom bilder på när @Stefan_Sandstrom var ute och flög! :wink:

2 gillningar

så där lätt bestyckat flyger bara uppvisnings princessorna

1 gillning

@Thor de skor vi köpte från JDsport är inte ens skickade än. Inge svar heller från kundservice.

Nä, jag fick en notis i PostNord appen om att de var registrerade men sen har det inte hänt något mer :confused:

Japp samma här.

Nu är jag ingen expert på olivolja men dessa var väldigt smakrika och starka i smaken. Picual har en riktigt härlig grön färg pga av mycket klorofyll. Bifogar länk till provsmakningsvideo som vi följde, ca 9:30 min in så börjar provsmakningen. Får prova i matlagning ikväll spännande :slightly_smiling_face:

7 gillningar

En Jabra Speak 750 till hemmakontoret. Samt till poddar och lite musik.

7 gillningar

Lite low-tech, 6x 40 liter björkved. Här ska det eldas!

13 gillningar

Fint golv :heart_eyes:

1 gillning

Skönt med ny mus

bild

8 gillningar

Jag ojade mig ju någon post om ett märkligt paket som dök upp i PostNordappen med rubriken Importpaket. Jag har inför all här och hemma svurit på att jag inte beställt något som inte redan kommit.

Idag dök paketet upp. Munskydd…:sunglasses:. Ska det bäras ska det bäras med stil…:grin:

3 gillningar

Där ser du att det var korrekt. :joy::joy:

1 gillning

Stil är ju alltid diskuterbart. :joy:

1 gillning

Ett nytt lampglas till spisfläkten, från Electrolux.

Fler lampor till utebelysningen, från Webhallen.

Ny stol till sonen, från Babyland.

7 gillningar