Vad gör ni just nu? (2022)

Gillar också Arraksboll men var längesen jag åt en.

Dock är jag inte så förtjust i Delicatos utbud. Kanske en arbetsskada eftersom det alltid blir kross på deras grejer och det finns ständigt tillgängligt att äta.

3 gillningar

Bulle med bulle, äter ni sådana :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Det intressanta var att jag bad om en offert på en grej och offerten lyser med sin frånvaro medan jag fick faktura för säljmötet :slightly_smiling_face:

1 gillning

Du menar fralla med arrak eller chokladboll inuti. Det är man ju uppväxt på. :joy::joy:

2 gillningar

Delicato är väl lite som Donken/Max, inget man njuter av utan gör det för man måste. :joy::joy:

1 gillning

Hemgjorda kanelbullar går ju inte av för hackor. Minns hon som gjorde mazariner till mig sa att det var rätt så omständligt då man gräddade de flera gånger. Men hon visste ju hur mycket jag tyckte om de så hon offrade sig.

2 gillningar

Som att du inte njuter av Donken… :wink:

2 gillningar

Chokladbiskvi är ohotad etta! Underbart!

3 gillningar

Riktigt fint.
Ja det är ju att man jäser dom två gånger innan gräddning, så länge man vet att man kommer hålla på ett tag är det ju bara att köra jag kan ju inte tänka mig att det tar längre än att göra en omgång praliner så kanske dags att göra några snart.:relaxed:

Gör du mazariner så bör du nog förbereda dig på att det kommer dimpa in ett par för-frankerade postpåsar modell större i brevlådan för omgående retur. :joy::joy:

1 gillning

Haha, du är för skön!
Jag har aldrig gjort Mazariner men någon gång får bli den första. :joy:

1 gillning

Lova inte för mycket bara, @RolexJocke menar postsäckar när han skriver postpåsar..:sunglasses::sweat_smile:

4 gillningar

Undra om man ska hälla i massa vaniljsås också? :thinking:

1 gillning

Det tar han bara emot på pall.

2 gillningar

Alla vuxna män har väl lastkaj. :joy::joy:

1 gillning

Försöker ju vara lite försynt. :joy::joy:

2 gillningar

Jobbat lite, skjutsat hustrun till ett tidigt morgonmöte och nu sitter jag här och väntar på att han som slutar 6-an idag ska vakna(och att hustrun ska komma hem).
För att han slitit hårt och jobbat bra kommer han få en liten present. En Apple Watch SE. Inget han förväntar sig alls. Ska bli kul att se reaktionen. Det kan bli allt från själaglad, till att pengarna borde gått till ett nytt grafikkort..:sunglasses:.

10 gillningar

Vi kör också lite extra uppskattning eftersom dottern kämpar på riktigt bra i skolan. Hon fyller dock år 1 juni så gäller att dela upp det.
Fanns en grej till hon önskade sig som hon får på tisdag när skolan slutar för henne.
Är det något man skall uppmuntra är det väl skolarbete. Något dom kan gynnas av resten av livet.

10 gillningar

Jag tror också att om det är något man inte kan ge nog av så är det uppmuntran i skolarbetet. Sedan fyller han år nära jul så det finns all anledning för oss att dela upp de lite dyrare presenterna.

6 gillningar

Försöker på nytt enrolla min MacBook efter att vi hittade en lösning igår men stöter bara på problem….igen, jag är så trött på det!
Vi har inte ens support för det men har lagt så mycket tid på detta så jag blir knäpp. :dizzy_face: