Vad gör ni just nu? (2022)

Exakt och där är mitt problem för just nu känner jag mest för att inte göra ett skit, men jag vet ju att jag mår så bra när jag kommer mig ut på mina rundor.
Men ja jag måste bara bestämma mig...

2 gillningar

efter allt prat om moccamaster fick jag feeling och plockade fram vår...

10 gillningar

Är och spelar in reklamfilm, behöver dock inte prata efter att ha blivigt av med en tand och läspar. :smiley:

Räcket med att visa upp mitt radiovänliga nylle.

7 gillningar


Väntade på min plats, fick av en kollega. Perfekt till mötet👌🏻

8 gillningar

Hur fan låter du i vanliga fall om du läspar när du är tandlös? :joy::joy:

Då var inspelningen klar, filmad när man wrappar en värmepump, men snygg blev den. :grinning:

15 gillningar

Bestrider en faktura. Har för första gången blivit fakturerad för ett säljmöte :grin:

2 gillningar

Grilla!

12 gillningar

Bara att betala. :joy::joy:

Helt slut efter klippt 1000kvm gräsmatta.

3 gillningar

På dem bara!


Bakar lite :relaxed:

12 gillningar


Blir lite choc-chip cookies med mörk, ljus och Ruby choklad. :relaxed:
Tänkte ta med till jobbet imorgon.

18 gillningar

Sjukt gott! När jag var pappaledig bakade jag sådana kakor för jämnan. Blev mycket kaffe och kakor på den tiden.

2 gillningar

Ja jag älskar att baka, chocolate chip brukar bli väldigt lyckade och uppskattade på jobbet (förutom praliner)!
Blandningen av mörk och mjölkchoklad är så jävla nice med, jag hoppas rubyn tillför något.

1 gillning

Undrar om inte vi behöver rekrytera en kak-, f’låt, it-person på jobbet..:sunglasses::sweat_smile:

2 gillningar

Haha! Finns väl alltid något tekniskt som behövs fixas. :thinking:

1 gillning

Jag är mer för att njuta av bakverken än att baka. Hade en kund som tyvärr dog för några år sedan som gjorde mazariner till mig. Där snackade vi mazariner, de smälte i mun.

6 gillningar

För mig beror det på vad det är, kanelbullar är något av det bästa jag vet men det tar också tid så blir inte så ofta. Kakor räcker det att äta en för det blir så maffigt.
Men jag tycker verkligen om att baka för att bjuda på, jag tycker det är kul när det uppskattas och så.
Sen är det ett av få intressen jag orkar med nu så då blir det så!

Mazariner är gott men de är inte med på topp 3 som presenteras som fakta nedan:

  1. Chokladbiskvi
  2. Punchrulle
  3. Arraksboll
7 gillningar