Vad gör ni just nu? (2022)

Väldigt bra idé tycker jag.

9 gillningar

Skridskor med familjen på Norrviken, slutade med en megavurpa för mig rakt på armen så nu blir det akuten :joy::sob:

11 gillningar

Du skulle ha gjort som jag, stannat i bilen…:sweat_smile:

Hoppa inte du brutit något…:pray:

1 gillning

Vänta tills du uppnår min ålder, då åker man inte skridskor. Man får ju vara rädd om lårbenshalsen. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Researchar hur jag skall bygga ett bakaxelarrangemang med två axlar och drift på båda.

Blir många timmar på tuben, internet och böcker.

Haha jaa! Får man se hur många timmar man kommer vara här då :joy:

9 gillningar

Jag gissar på 10 timmar.

Prioriteras efter allvarlighet. Så grina och stöna mycket så kommer du in på en gång :slight_smile:

Testade, fick en porrtidning och en plastkopp :man_shrugging:

5 gillningar

Men vafaen, du måste gått till fel avdelning :sweat_smile:

Jaså, var det vänster som du landade på? :joy::joy::joy:

1 gillning

Bra dag :ok_hand:t2:

10 gillningar

Oh no! Been there, done that. Hoppas det inte är något allvarligt.

Åkte du Kärleksbanan med frun?:joy:

@Marcus_Attefors tog skridskokarusellen men missuppfattade det hela och trodde man skulle vara karusell. :joy::joy:

Det var inget brutet :partying_face: Däremot en kraftfull inre blödning i en av musklerna så värktabletter, träna armen med lite rörelser så ska det vara bra på någon vecka.

11 gillningar

Då kan det ju inte göra så ont om det var muskeln som fick smällen du är ju inte direkt en gladiator. :joy::joy::joy:

1 gillning

Nja, jag fick ju aldrig på mig skridskorna. Har flängt runt hela dagen klädd för utomhusaktiviteter i minus 8 grader. Men inte direkt varit ute…:sweat_smile:

3 gillningar

Dad life❤️

2 gillningar

Bokat tid för att testa mig och min fru för covid. Tidigaste tiden att göra det var måndag :weary:. Frugans snabbstest var positivt. Så nu blir det isolering ett tills det riktiga testet är gjort.

4 gillningar