Det var som fan. Jag har aldrig lagat med vittvin. Alltid rött vin i. Får uppenbarligen skärpa till mig, ber om ursäkt för röttvin och våra IKEA knivar.
Jag lovar att inte berätta detta för italiensk fru.
Vi ska inte starta en internationell konflikt.
Iofs… hon säger ju en Bibimbap är thai mat 
Gå mot strömmen, det gillar piloten. 

Både du och jag vet hur det är att vara gifta med hetlevrade människor helt enkelt!
Hälsa att rödvin är gott i bolognese och att Bibimbap kommer från Korea! 
Är i Italien nu och frun ligger hemma med covid… så vågar inte berätta det.
Ajdå! Hoppas hon/ni är på fötterna snart! Vi har covid utbrott här också, flera på kontoret är sjuka.
Men, släng in kommentaren om bolognese och säg att du föredrar den med rödvin och ketchup på. Sen stänger du bara dörren och säger åt henne att hon har covid och måste ligga inne och tänka över sina beslut i livet.
#sandstromgoesskildmässa
Glöm inte att bryta av spagettin innan den åker ner i kastrullen också.
Måste ju göra det när man ska ha ner spagettin i vattenkokaren?!
hahahahaha… en fin tanke 
Jag är glad hon inte läser detta forum.
den där såg ju faktiskt riktigt god ut…
Ser bättre ut än vad den var.
Då önskar vi henne snabb bättring…
hahaha jag var lite otydlig. Ha vitt vin I köttfärsen 
saknade banan och annanas?
Äsch då…perfekt placering. En förebild för oss alla.
Nej det kunde jag fått, medelmåttlig kvalité bara.
Två och en halv familjer skulle till skridskolandet(?) på Djurgården. Innan vi skulle åka ringer mamman i andra familjen och säger att hon känner sig dålig. Vi plockar upp deras son och åker. På väg dit kommer vi på att någon(jag) måste handla några saker. Så istället för att åka skridskor skickas jag i värsta vinterkläderna in till City för handla ditt och datt.
I första affären ringer hustrun och säger att det här går inte, kusinen till vår son har på tok för lite kläder med sig. Jag avbryter handlandet och åker ut till djurgården och väl där säger hustrun att kusinen verkar klara kylan trots allt…