Snyggt 
Är det bra?. Var evigheter sedan jag flög med dem.
Så himla kul att hålla på med! Blir lätt avundsjuk på den kameran alltså! 
Vi ska på fototur imorgon med guide i ett av de största slum områdena i Bangkok!
Kommer bli riktigt intressant! Funderar på att filma allting!
Long-haul tycker jag dom är bra om man ser till stolen och mat&dricka (mikeller, Mackmyra och höga kusten whisky) , personalen känns rätt okänslig/kall även fast dom är trevliga, och ju längre fram i planet du sitter ju trevligare blir dom hehe Sen det att dom känns lite kalla kan ju såklart bero på mig också som inte kan läsa människor , speciellt nu med mask på 
Det går ju inte att jämföra med t.ex. Singapore airlines som jag flög med en t&r till Nya Zeeland (A380 i business lätt bästa flygningen någonsin för mig)
Inom Europa har dom ingen riktig business utan något dom kallar plus, det är samma stol&benutrymme som i ekonomi men du får mat&dricka.
Jag väljer SAS för det är relativt lätt att samla poäng genom kreditkort när man bor i Sverige. Det tråkiga nu är väl att det knappt finns några long-haul avgångar från Arlanda utan man måste ner till Köpenhamn och byta så det lockar att prova andra bolag inom star alliance mer i och med det.
Sen reser jag inte så mycket så jag har rätt litet urval att gå på
SAS har faktiskt 3st nerrow body A321LR med riktig business och även 2×2 ekonomi extra… Vilka sträckor de kommer gå är dock oklart.
Jag brukar alltid vara lite negg mot de bolag som ställerfram förrät, varmrätt och dessert samtidigt. Blir snabbmats känsla över det… Kan ju vara pga pandemin de gör så nu iofs. Hade för mig SAS hade Hästen sängkläder förut?
Vår A380 Businessclass service är också riktigt bra. Tycker det är synd att vi inte har samma service på våra B777, även fast även den är helt ok.
Sedan är vi inte med i någon av de 3 stora alliancerna så tappar kunder som dig.
Qatar har vid flertalet gånger sagt att det var ett stort misstag för dem att gå med i OneWorld och att de borde fortsatt själva… Så vi kanske gör rätt, who knows.
Ja jag såg dom visade upp en nyligen , ser nice ut , tror de först kommer gå till USAs östkust
Det är nu under pandemin allt kommer på samma bricka. Hästen är fortfarande kvar 
Konstigt att servicen skiljer sig , skulle vara kul att prova något nytt men när man har status och får komma in i lounger även om man åker ekonomi så är de svårt att motivera att prova annat nu 
Det är helt olika stolar i vår business på a380 vs b777… maten och service annars är liknande.
Vart åkte du nu?
Aha då är jag med , Singapore airlines har också olika stolar och om jag minns rätt så skiljde de just mellan A380 och en B777
Nu åkte jag hem från USA 
Fasiken vad coolt! Kan bli grymma bilder, fota är så kul!
Singapore åker jag väldigt frekvent med deras A380 och B777 är i grund liknande. men deras A350 stolar är grymma!!. Vid första mötet tycker man de blir mer instängt, men sedan är de grymt bra.
Finns inget som kommer i närheten av Qatar airways q-suit när det kommer till businessclass dock.
Åkte det till Sidney för ett par år sedan. Magiskt bra.
2 personer och 4 timmars tur samt hjälp med redigering för 1300sek kändes som ett kap! Kommer bilder/film sen när vi är klara! 
Vita vinet som ska ner i såsen?
Vart ser du det vita vinet? Har jag missat någonting? Rött ser jag i frugans glas…
Hade inte gaffeln synts i bilden hade man nästan kunnat tro att de är en familjepizza med en 2 liters cola 
det var det jag menade… var är det vita vinet?!. En bolognese utan vittvin?!..