Vad gör ni just nu? (2021)

Precis kört ett par takfästen till @Randomdude’s HomePod Mini.

Fick köra på högkant p g a konstruktionen

Så blev tyvärr inte helt släta men inte värre än att man putsar till de med ett sandpapper om man tycker det stör.

12 gillningar

Åker PUB… blöt och roligare destå långre man åker.

Han kommer ha ångrat sig innan han får dom ändå

Närå :nerd_face::crazy_face:

Troligtvis men då har jag ju iallafall försökt. :joy::joy:

5 gillningar

Helt i onödan. :laughing:

1 gillning

Känn ingen press på att behålla dina Mini. :joy::joy::joy:

Hade ni bokat långt i förväg? Vi får inte tag i biljetter till Liseberg. Inte i närtid i alla fall. Eller finns det smartare sätt att få tag på biljett…?:thinking:

Han drar på sig en Lisebergskaninsdräkt och promenerar in. :wink:

Han landade på helikopterplattan, då behövs inga biljetter. :joy::joy:

1 gillning

AMEX black fixade. vi bokade i onsdags

2 gillningar

Aha… Den vägen skulle jag aldrigt kommit att tänka på…:smiley: Själv har jag bara ett guldkort och det lär väl inte räcka.

Man ska aldrig säga aldrig. Du skulle ha testat

Not to late… Blir en undersökning imorgon.

1 gillning

Gör ett försök att uppdatera Windows från 7 till 10. 10 är ju mer än 7, såå borde vara bättre. Eller bara mer.

Windows 8 var så illa att de ville ta ett längre avstånd från det och hoppade ända till 10.

Det jobbiga med 10 är att det krävs dubbelt så många tangenttryckningar som 9. Skriver man med bokstäver blir ju båda tre tecken, så ännu sämre :confounded: Det tar JAG avstånd från. Fler tangenttryckningar alltså.

Ja, och när man skriver Windows 11 blir det onödigt slitage på 1-tangenten. :wink:

1 gillning

Ja, det blir bättre med 365. Eller? :face_with_hand_over_mouth:

Känns bra att de är beredda med blå skärm iaf :sweat_smile:

Jobbat en timme eller så. Cirkus 30 minuter till att lägga in semester i systemet samt att fundera på om jag borde ta tre dagar ytterligare semester. Men har ett möte som är svårt att ändra under en av de dagarna. Kände att hjärnan blev varm så bestämde mig för att skjuta upp det beslutet.

Obs, jag har fortfarande semester så jobbtimmen var en ren lojalitetsinsats,

3 gillningar