Vad gör ni just nu? (2021)

Man ska ha flera små semestrar. Jag skulle aldrig klara 4-5veckor semester för att sedan gåtillbaka till jobbet.

Värsta ångesten i mitt liv hade jag efter 8 månader av covid “ledigt”… Jag var redo att ställa mig framför tåget.

6 gillningar

Såg att det inte var nån kö vid kondis, så passade på att gå dit under tiden som Microsoft gör sin magi med datorn.

10 gillningar

Det har jag inga problem med. Tycker det viktigaste är att man får typ 10-12 dagar helt ledig, inga resor, inga stora planer utan att man tar dagen som den kommer. För att få det krävs det ju ofta (minst) 5 veckor så man hinner med alla större aktiviteter.

1 gillning

Tror det är annorlunda för mig eftersom jag reser helatiden.

2 gillningar

Trodde det viktigaste var att dörren till vinkällaren går att öppna första semesterdagen? :wink:

Fully loaded!:partying_face:

13 gillningar

Välkommen till klubben! Jag var hur pigg som helst dagen efter. Men på kvällen blev jag trött och yr och det sitter fortfarande i efter helgen. Ingen feber tack och lov.

Det är ju utrett sedan 1943 att dörren till vinkällaren är det basala. Allt annat kommer sedan.


:sunglasses:

3 gillningar

Idag startar Prideveckan i Stockholm.

8 gillningar

Samma här max en vecka sammanhängande.

Helt på din linje. Men själv är jag lite tvungen eftersom jag bara har 5 veckor om året. Och vill man resa på vintern blir det att spara sig.
Lite orättvist efter som min fru har typ det dubbla. :grimacing:

2 gillningar

Väntar på regnet. Lite piggare än igår men fortfarande helt orkeslös efter vaccinet.

@Zop är nedan fake news?

1 gillning

15 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Nu billigare med annonsfritt YouTube för vissa

Nej, det är inte fake. IFK Göteborg spelar mot Bajen på söndag och de skickade vädret i förväg.

2 gillningar

Fikar kaffe och kladdkaka vid havet på Södra hällarna.

7 gillningar

Grattis till mig idag

21 gillningar

Grattis till dig idag! :tada:

1 gillning

Grattis!:champagne:

1 gillning

Grattis på 30-års dagen :partying_face::heart:

1 gillning

Grattis! :partying_face:

1 gillning