Vad gör ni just nu? (2021)

Eftersom Bubblan går på knäna när man försöker göra något med ”Vad gör ni just nu?”-tråden så har jag i samråd med @Esse tagit beslut om att det blir en ny tråd för varje år.

Discourse rekommenderar egenligen inte att man överskrider 10 000 inlägg i en tråd.

Den gamla tråden finns kvar om någon vill referera till något i den. I fortsättningen blir det en ny tråd för varje år.

5 gillningar

Första att posta i nya kanalen…

7 gillningar

Göteborg kom till Gotland.

5 gillningar


Någonting någonting med någonting som ska testas

4 gillningar

alltid skeptisk med de som har motor och batteri i handtaget…blir de inte tunga att använda?

Faktiskt inte, det är den andra jag testar och måste säga att jag gillar allt förutom färgen

1 gillning

Det är dans på Brännö brygga…:notes::notes::man_dancing::man_dancing:


6 gillningar

Glasspaus under löpturen, rabarbersorbet och sea salted caramel. Lejonet och björnen förstås

6 gillningar

@Zop Döp gamla trådarna till 2020 och låt denna heta Vad gör ni just nu utan årtal. Ser groteskt ut med 2021 :slight_smile: Gäller alla trådar du ändrat på.

5 gillningar

Fixat!

2 gillningar

Bygger mygg/flug/spindelnät till lilla huset av lite material jag hittade i verktygsboden.

4 gillningar

Inget regn i Visby :grinning:

Tänkte dra igång en container med HomeAssistant. Men som redan konstaterats är 4G ett skämt här på Gotland så här års…

3 gillningar

Försöker följa med i flyttgubben @Zop’s framfart idag. :joy::joy:

3 gillningar

Väntar på att min AC maskin ska bil klar efter service.

6 gillningar

Är på Emporia och laddar :grin:
Frun och svägerska shoppar.

4 gillningar

Rider igen på Gotlands djurpark.


5 gillningar

Precis bokat båtresa mellan Rödby-Puttgarden T&R.
Äntligen skall man få köpa sprit i mängder till bra pris! :man_dancing::champagne::crazy_face:

10 gillningar

Vilken är den bästa resvägen till Rødby från Göteborg?

Jag kör alltid över bron. Har ett bropass.
Sedan finns det speciella biljetter för att åka över dagen om man går med i Scandlines kundklubb Smile.

2 gillningar