Vad gör ni just nu? (2021)

Barnfritt med frugan :heart: Möttes precis upp i hotellbaren på Radisson Blu för en för"drink" sen bär det vidare för att äta tapas.

7 gillningar

Är nog 3 år sedan jag och min fru hade barnfritt. Passa på att njuta av livet :blush:

1 gillning

Du tjuvstartar. Det var väl efter nyår detta skulle hända? :grin:

Man firade nyår 25 december på vissa håll ända in på 1700-talet. Snart byter de om till tidstypiska kläder och beger sig av mot medeltidskrogen i gamla stan för att komma i rätt stämning.

1 gillning

Tog med frun till en klassisk pub, det var skabbigt och obehagligt tyckte hon.

5 gillningar

Kvällsskidåkning

10 gillningar

Dessutom har jag och min fru ingen egentid. Fick (inte skaffade, märk väl) familj sent i livet så egentid, det har jag haft så det räcker och blir över

7 gillningar

Mys ändå!

1 gillning

Egentid? Inga problem, här sitter jag för mig själv…:sunglasses:

5 gillningar

Jamen det är klart man får lite näsblod lagom tills vi sätter oss på restaurangen. Tror inte jag har haft det på flera år :joy: Man kan ju nästan tro att vi är och äter i Avanzas personalmatsal.
.

5 gillningar

Eller så hamnade du i ett äkta krogslagsmål när ni besökte den skabbiga puben.

2 gillningar

En vanlig åkomma bland Stockholms innefolk, kallas näsblod i folkmun. Betyder knappt existerande näs vägg i verkligheten. :joy::joy:

Är han på Knivsöder? :joy::joy:

Nej, men kanske i närheten av kvarteret Klockan så att han blev räddad av gonggongen. :wink:

Frågar kyparen så säg bara " Du skulle sett den andra killen" Lider med dig


Hade man haft elbil nu så hade man kunnat sätta sig i en varm bil.

3 gillningar

Går lika bra i min Volvo. (Disel) :slight_smile:

De funkar ändå inte i minusgrader.

:smirk:

Inte för att vara den men lika bra är en överdrift :slight_smile:

Är det så? Min bil behöver 20 minuter för att slippa skrapa och varm inuti. Vad överdriver jag? =)