Tråden om AirPods Max

Jamen exakt! Frågan är om det går att isolera var källan till ljudet är(hos mig var det Macen(MBP) och varför den har aktiverats samt hur den aktiveras. Ska kolla senare idag/kväll om den är tillbaka.

Låter väldigt konstigt… säker på att det inte är hos grannen den kopplar upp sig? :slight_smile:

1 gillning

8 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams-tråden

Läste ett rykte att nästa Apple Pods Max kan komma i hör och häpna i glas… :flushed:

Saxat från Omni: Omni – Alla nyheter. Alla perspektiv.

1 gillning

Grr, vad ska jag med ytterligare ett par till…?

1 gillning

Så du får 4-kanals ljud på den envisa slingan? :rofl:

1 gillning

Har du en AW?

Nej, har faktiskt inte en sådan. Gillar gamla hederliga lockar för mycket.

Apple konstaterar att metall är tungt, och sen tänker man att det blir bättre med glas, blir det verkligen lättare?

Ja, man kan ju undra…

Vad är källan till att Apple konstaterat detta? Känns som Omni hittat på det där. :thinking:

1 gillning

iPhone blev tyngre när de införde glas på baksidan.

2 gillningar

Ja precis. Jag gillade telefonerna bättre när det va metallbaksida. Med glas blev de både tyngre och mer ömtåliga.

Ingen aning. Följde bara länken som @anon83749704 postade.

1 gillning

Ingen aning… kan kanske vara patentlyapple.com som står längst ner på artikeln?

Jag gillar hans recensioner av Max. Har aldrig sett eller hört honom tidigare utan jag tror du la ut en film här någon gång. Idag sätter han fingret på flera relevanta aspekter, som att ljudet är extremt bra, möjligen kunde han varit ännu mer positiv utifrån ett rent ljudperspektiv. Sedan tar han transparansläget där jag också tycker de briljerar. Och komforten, men lagom och korrekt kritisk till vikten. Bra recensioner helt enkelt.

1 gillning

Hur är det med batteriindikatorn på AirPods Max egentligen? Jag hade 14 % kvar när jag började lyssna för en timme sedan. Det står fortfarande 14 % kvar.

Efter en och en halv timme har batteriet gått ner till 12 %.

Jag har inte tänkt på finliret. Ska kolla. Du tänker på widgeten antar jag?