Tråden om AirPods Max

Ingen aning… kan kanske vara patentlyapple.com som står längst ner på artikeln?

Jag gillar hans recensioner av Max. Har aldrig sett eller hört honom tidigare utan jag tror du la ut en film här någon gång. Idag sätter han fingret på flera relevanta aspekter, som att ljudet är extremt bra, möjligen kunde han varit ännu mer positiv utifrån ett rent ljudperspektiv. Sedan tar han transparansläget där jag också tycker de briljerar. Och komforten, men lagom och korrekt kritisk till vikten. Bra recensioner helt enkelt.

1 gillning

Hur är det med batteriindikatorn på AirPods Max egentligen? Jag hade 14 % kvar när jag började lyssna för en timme sedan. Det står fortfarande 14 % kvar.

Efter en och en halv timme har batteriet gått ner till 12 %.

Jag har inte tänkt på finliret. Ska kolla. Du tänker på widgeten antar jag?

Jag lyssnade via MacBook Pro så jag kikade under bluetooth emellanåt hur mycket batteri det var kvar. Gav upp efter 2 timmar när det var 10 % kvar och de inte hade dött ännu.

Hur lyckas ni få slut på batteri i AirPods Max? :wink:

Kan tipsa om denna lilla trevliga App till Mac.

1 gillning

Köpte en licens.

1 gillning

Prova lyckan med ny firmware till Airpods Max. Kanske löser den batteriproblemet. Eller något annat.

1 gillning

Ska bli spännande att se vad som händer. Jag ligger än så länge kvar med 3C16. Har ju haft batteriproblem men som inte uppdagats sedan jag återställde dem.

Nu på morgonen var den nya programvaran på plats…:+1:. Märks direkt att Safari är snärtigare…:sunglasses:

1 gillning

Har du fått Safari i AirPods Max? :astonished:

1 gillning

Safari bli alltid lite snärtigare när Apple släpper en uppdatering…:grin:

1 gillning

Ja, nu när mina är uppdaterade så hör jag annonserna på Aftonbladet med rumsligt ljud (spatial audio). Spelbolagen närmar sig från alla håll. :scream:

1 gillning

Det kan uppstå situationer när man blandar in annat än Apple i sitt system. Satt igår kväll, ca 22:30 och kollade på CL via min Samsung TV med ljudet via APM. Får ett telefonsamtal, väljer att svara och pang - ljudet från matchen vrålar ut i huset från soundbar(och sub)…:grin:

1 gillning

Är jag ute och cyklar eller är det inte nytt med senaste uppdateringen att man kan ladda och lyssna samtidigt?

Jag har för mig att det var en av svagheterna tidigare.

Tror det var ett missförstånd. MKBHD sa i sin videorecension att det fungerade.

Det som inte fungerar är att ladda samtidigt som man använder adaptern för att koppla hörlurarna till Mac.

Okej, upptäckte det nu. Var bara nyfiken och ville höra när musiken bröts när jag satte i sladden och så fortsatte det att låta…:v:

1 gillning