Tråden om AirPods Max

Fungerar utan problem för mig. :nerd_face:

Jag har haft glasögon varje gång jag använt dem. Fungerar ypperligt. Men det tycker jag mina Sony XM3 också gör med glasögon.

Jag är väldigt trött och besviken på mina AirPods Max. Batteriet är för ofta urladdat när man ska använda dem. Även om de varit i fodralet.

Har du kollat med supporten, måste ju vara nått fel… ?

Låter som du har fått ett måndagsexemplar. Normalt laddar de ur ytterst lite i fodralet per dygn.

1 gillning

Så nu vill du inte ha dem längre? :joy::joy:

2 gillningar

Känns onödigt att ha två exemplar, varav det ena är defekt.

1 gillning

Står i kö nu… Eller sitter…:smiley:

Något fel är det ju. Vi har ju den där YT-killen som jag tror @Esse la upp och man ser en del andra drabbade på nätet. Alla har kanske hörlurar tillverkade en måndag…?

Japp, ni som var snabba med att beställa fick måndagsexemplaren med uselt batteri, kondens och att den som har på sig lurarna håller på fel fotbollslag. :wink:

1 gillning

Sitter med supporten nu, ska jag be om ett par tillverkade en fredag…? Tjejen i lusern(som nu pratar med senioravdelningen, ålderdomshemmet…???) Skulle garanterat inte förstå skämtet. Jag är hennes första “Max-kund”. Trevlig, men supernervös tjej.

1 gillning

Fodralet? Det var väl bara ett skydd under transport!? :sweat_smile:

Just nu samlar inte mina Max poäng hos mig. Dels har vi batteriproblemet och dels är någon källa kopplad tid mina Max som spelar för fullt även om jag vill lyssna på något annat. Den källa som är kopplad är den film vi såg igår via Apple TV-appen på min Samsung TV, Hur i helvete kan den trailern/eller slingan) ligga i mina Max och låta parallellt med det jag nu vill lyssna på?

Jag har såklart stängt av TVn. Kan man på något sätt se var ljudet kommer ifrån?

Kolla iPads och liknande. Är blåtand på där kan det ta över. Brukar lyssna på pods och rätt som det är är det ljud från någon av ungarnas iPads som kopplar upp

1 gillning

ATV:n?

1 gillning

Hittade aldrig var källan till ljudet kom från. När jag tog av Max från huvudet typ 10:e gången försvann ljudslingan. Filmen var spelad från AppleTV appen på Samsung TV och TV:n var avstängd.

Det kanske är Samsung som är problemet. Skulle inte förvåna mig.

1 gillning

Avstängd i meningen att sladden var utdragen?

Fjärrkontrollsavstängd.

Jag ansluter mig gärna till det…:grin:

1 gillning