2-3 timmar max
Man är ju lite ringrostig så skulle tippa på ca 12 timmar.
som en avancerad legoteknikbyggare skulle det ta cirka 4+ timmar för mig att bygga detta set på en gång. Men för de flesta skulle det vara 5-6 timmar exklusive lunch och fika
Tre och en halv timme om jag skyndar mig. Men jag vill gärna njuta av resan så det lär ta fyra och en halv timme med en mugg finkaffe som sällskap.
"Jag har byggt McLaren och tror att det skulle ta en dag att bygga ihop Ford-bilen" Felix, 7 år.
Mamman hoppas att det skulle ta den Lego-tokiga sonen en hel, regnig, helg. Cirka 12 timmar totalt.
Tror jag skulle klara av det på en arbetsdag med lunchrast och fikapauser. 6 timmar effektivt bygg
Det tar nog inte mer än 4-5 timmar kanske. Pussel/lego är helt min grej! Speciellt under vinterhalvåret
Runt 10 timmar garanterat effektiv tid. Så runt 6 månader
Förhoppningsvis hade det tagit två kvällar på egen hand. Men med en legotokig grabb så får man väll inte bygga den ifred och tiden förmodligen ökas på lite, så säg 2 timmar över fyra dagar kanske
En stor modell som denna, troligen 30 h tillsammans med min 5-åriga son som då får göra det han älskar mest, bygga lego och att göra det tillsammans med pappa.
Vi byggde en större BMW motorcykel i technic lego när han fyllde 4, tog 30h. Han fick mersmak och pekar alltid på dessa monstersatser när han ser dem i affären
ganska bra så 4 timmar om jag bygger som det inte finns någon morgondag
Tillsammans med min grabb på 9, men kanske framförallt min dotter på 7 som visat sig vara en hejare på lego technics så gissar jag på max 5 timmar...
Effektiv byggtid så skulle jag nog behöva 7 timmar
1466 bitar säger kartongen så, med effektivt utförande skulle jag nog hamna på 3-4h. En lökigare inställning med kebab lunch och fika på det 5-6h. Kanske utspritt över helgen.
Jag hoppas att krav på dokumentation av bygget ska laddas upp här från start till mål så att inte en obruten förpackning hamnar på Tradera.
Bra där
6-7 timmar gissar jag på då jag å svågern brukar sitta och bygga modeller tillsammans med nån Whisky, sen om whiskyn får det att gå fortare eller långsammare de vette tusan
5,5 timme borde räcka för att bygga Ford GTn.
Det borde gå på strax under 7 timmar, inklusive matpaus och toabesök. Även kallat fredagsmys.
Räknar jag med alla gånger jag blir avbruten av tre barn så tar det säkert 72 timmar att få ihop den.