Tävling: Är vi sämst på att bygga LEGO?

Jag kommer inte ta hjälp av sonen eftersom han är inte klar med sitt bygge än som han fick för 14 år sedan...
Jag skulle säga 8 timmar exklusive raster.

Hej DanielS! Johan på Coore här! Det är vi som sköter Webhallens artiklar likt denna. Jag tänkte bara meddela att du har vunnit Forden! :smiley:

Dra ett PM till mig så tar vi det därifrån!

Grattis!

2 gillningar

Grattis @DanielS ! :slight_smile:

4 gillningar

Jag hoppas du lägger upp bilder så vi kan se dina framsteg! :grin:
Grattis!

3 gillningar

Grattis @DanielS hoppas du får ihop den och att vi får se det färdiga resultatet.

Grattis @DanielS !!!!!

Stort grattis @DanielS till vinsten! :partying_face::champagne:

Det var mitt "fel" att vi hamnade i den här situationen med en halvfärdig Sian men jag skyller också ifrån mig på jobbresor samt logistiska problem.. Satt ändå 9h första helgen så pass att jag fick en låsning i revbenen.. helt orimligt va gammal man börjar bli!

Men jag kom imål i söndags och fick klart bygget på en dryg vecka eller runt 18h effektiv tid. Men då hade jag också "hjälp" av dottern och skyllde på "jag måste jobba" hemma hos frugan varje kväll. :joy:

Måste säga att jag är mäkta imponerad av Legos designers/ingenjörer och de här supercar modellerna är verkligen något speciellt. Min första men lär nog inte vara den sista... :sweat_smile:

Ser fram emot att se ditt bygge och grattis igen

!

6 gillningar

Nämen WOW! Tack för alla grattis-tillrop :grinning:

Blir kul utmaning detta, ber att får återkomma med löpande uppdateringar kring hur estimat och projektplan föll ut! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 gillningar

hehe helt rätt!

1 gillning

Från Temu...... ser lite suss ut.