Stora polemiktråden (2019–2020)

De var inte politiska, de syftade på personen Trump.

Ahaaaa…ja, Trump har ju inget politiskt ämbete så då förstår jag att kommentarer om honom inte på något sätt kan anses vara politiska :slight_smile:

Du är rolig :slight_smile:

Otroligt välgjort och intressant som alltid när det kommer till Henrik:

1 gillning

Vad är det här för dynga? Trodde att jag loggat in på fel sajt först.

1 gillning

Ingen dynga, intressant!

Äh, kostar oss bara 8,5 miljarder/år. Klart det ska få vara vänstervridet. :rofl:

Utan att ha sett videon men är inte tre av våra största tidningar (Expressen, DN och SvD) motsatsen till vänstervridna? Sedan är väl Aftonbladet socialdemokratisk.

Se videon, den är intressant, sätter inte olika mediahus mot varandra, det är inte vad den handlar om.

1 gillning

Se videon!

Ska inte detta ligga i politiktråden?

Så kan det gå :slightly_smiling_face:

3 gillningar

Ja, vad säger man :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Vad är dom dömda för?

Kolla huvudtalarna på Republikanernas konvent…


Rena familjeangelägenheten. Jag mår helt seriös illa.

2 gillningar

Jag måste mitt i allt illamående få tillägga en sak. Bland många av Trumps sympatisörer i USA och i övriga världen kan man hitta en mycket stark kritik mot olika klankulturer…

Hade varit en rolig fakad meme på gamla dagar men nu är det alltså verklighet.

2 gillningar

Manafort och Cohen bedrägeri och saker kring Rysslands inblandning i valet 2016. Papadopoulos och Gates för Rysslands inblandning i valet 2016 mestadels att de ljugit för FBI och försvårat utredningen om jag tolkar det rätt. Bannon häktades för förskingring men är släppt mot 5 miljoner USD i borgen
Fint gäng

Roger Stone är ju en gammal kampanjräv som varit med sedan Nixon. Och är den som övertalade Trump att ställa upp som presidentkandidat.
Han blev för några veckor sedan benådad av Trump.
Finns en intressant dokumentär på Netflix om han.

@pao @Hakan_Ander tackar!

Den värsta sortens människor som kräks ut sina åsikter på helt fel sätt. Jävla idioter.

4 gillningar