Sonos Playbar vs HomePod

Göra vad? Få ut LFR från en AE till en sub? Skulle inte tro det nej

Så varför frågar du då? :rofl: Vilken tur att jag skrev “skulle inte tro” :wink:

:joy:

Men tror det kan bli okej, ingen här som gjort så?

Vad spelar det för roll vad vi säger när du inte bryr dig :man_facepalming: :wink:

Jag bryr mig :slight_smile:

1 gillning

Du trodde ju inte när jag skrev att en HomePod inte kan ersätta en soundbar.

Läste så mkt gott om den så var därför, men stereo mini var ju okej i alla fall

Och nej jag har inte gjort så för jag tycker basen från HomePod räcker vi musiklyssning och för film kör jag en riktig soundbar med sub

Plockar ut HFE från en Symfonisk som jag kör i stereopar. Blir grymt ljud med sub.

2 symfonisk och moddad symfonisk som är som bas?

Det kan jag förstå behövs för Symfonisk har mycket mycket sämre bas än en HomePod

Tycker du mini har bättre bas än symfonisk? Jag har inte kunnat höja pga barnen sover :laughing:

Nej likvärdig.

1 gillning

Men 2 stereo mini fungerar utan krångel som högtalare till Apple TV utan man behöver välja dom som tv högtalare hela tiden?

Ja

1 gillning

Okej :slight_smile: tack. Frugan tycker ju 2 mini är snyggare än sonos playbar, och tycker tv ljud fungerar helt okej.

Men jag funderar vilka fästen man ska ha isåfall… vi har ju tv på en arm som är vriden lite som ni såg på bilden där uppe.

Inte för att vara den alltså men min fru skulle ALDRIG få bestämma utifrån estetik vad JAG ska ha för ljud till filmtittande :rofl:

Vilket fäste du ska ha? Har du testat att Googla? Jag kan göra det åt dig men misstänker att du är lika bra på det som jag :wink:

:joy:

Vi kollar inte jätte mkt på film och serier. Mest tv och slö surfande under tiden. :stuck_out_tongue:

1 gillning

2 st symfonisk varav en är moddad att plocka ut högnivå till en Canton aktiv sub.

Valfri Symfonisk eller HomePod kommer av naturliga skäl inte i närheten av det ljudet du får med en bas.