Sonos Playbar vs HomePod

Någon som vill eventuellt byta?

Har jag möjlighet att skicka tillbaka min playbar om jag inte är nöjd?

2 gillningar

Lol

2 gillningar

@Randomdude kör enkelriktad försäljning & dubbelriktat köp. :joy::joy::joy:

Även kallat Edlings Lag. :joy::joy:

2 gillningar

Finns väl ingen som är så dum? :thinking::joy:

2 gillningar

Kan säga att du kommer bli missnöjd. Har själv två HomePod och visst låter det men inte alls vad en riktig soundbar kan prestera.

Ska vara snyggt i ett hem också, och de är det inte med en fet playbar hängandes under tv :wink:

Då får du köpa dig en snyggare soundbar. :slight_smile:
https://www.hifiklubben.se/bang--olufsen-beosound-stage-soundbar/bostagebr/

1 gillning

Du menar att cylindrar som står på vardera sida av tv:n är snyggare än en avlång limpa som hänger diskret under tv:n?

1 gillning

Jag tror dessutom han skrev att han inte hade någon TV-bänk.:thinking:

"Hur är 2 st mini som stereo par till tv? Har i dag en sonos playbar men sugen att ersätta även den isåfall om det låter bra?

Finns de någon fäste för att sätta den vid tv? Har ingen tv bänk"

1 gillning

Är fönsterbräda precis bredvid tv, så kommer ställa den där :slight_smile: bakom gardinen.

Bakom gardinen vid tv tänkte jag :slight_smile:

Dock ny soffa och soffbord emot bilden :wink:

2 gillningar

Om en vecka har du köpt en ny ljudlimpa (ta en vit) och skickat tillbaka dina Homepod.

Ska prova först, har kvar playbar sålänge :slight_smile:

Pratar vi Homepod mini eller Homepod stora?

Stora, bakom gardinen

1 gillning

Ja du skulle ju i så fall byta en pensionär mot en annan.
Att Apple fortsätter ge ut uppdateringar till HomePod OG är över mitt förstånd. Men det står klart att just den här produkten är pensionerad och dess dagar gällande utveckling borde alltså vara räknade.
Inte sagt att det inte är en bra produkt. (Jag har själv tre) men framtidssäkert är det inte.

3 gillningar

Men tror du det kommer låta bra om jag kör en stor till tv?

Fast bakom gardinen kan du bara ha en. Vad ska du göra med den andra? För du vill väl ha ett stereopar?

Nej det kommer det inte göra. Hur kan du tro att mono ljud ska kunna mäta sig med en riktig soundbar. Du lurar dig själv.

3 gillningar