Tyvärr inte, men du kan fixa med alarmen i deras app på datorn alternativt den nya webb-appen =)
Tror man kan nedgrader hela systemet till s1…
Hittade inte i webbappen heller. Tror det är ”samma app” men annat GUI
Det går att backa versioner på appar men det är mycket mer omständligt än att hämta appen på en dator och inaktivera larmet där.
Enligt The Verge så var Sonos tvungna att släppa sin ofärdiga app nu för att förbereda för dom kommande hörlurarna dom kommer släppa inom kort.
Och eftersom vissa personer inom techmedia var i Köpenhamn nyligen så är det nog bara en tidsfråga innan vi får se dom.
Enligt Sonos konto på x.com igår så har de nu släppt en ny version av appen som har fått tillbaka väckarklockan.
Hej,
Innan uppdateringen nu i maj kunde jag spela surround med en Beam och två Era100 via Wi-Fi. Routern är MikroTik som hanterat bandstyrningen perfekt men det slutade helt funka efter uppdateringen.
Någon som haft samma upplevelse?
Näää fort segt på min 12 pro max. Trist
Den där skickade de ju ut för tio dagar sedan =)
Jo, sent på bollen, men kanske fler som missat att det finns en ny version
Vill inte få in någon buggig uppdatering som gör Appar sämre så avvaktar alltid (ehh typ…) med att uppdatera. Kikar lite omdömen först. Känns som så mpnga appar är ”beta” version nu mer… och buggfixas ”hela” tiden.
Men med det sagt…
Gick ifrån min egen filosofi nu när sonos släppte nya versionen för en tid sen. Tänkte vad kan bli sämre…
Är det bara jag eller är allt nytt swajpande i appen en sämre (hemsk) upplevelse? Jag tycker jag trycker fel och behöver döda appen för att komma tillbaka hela tiden…
Jag tycker det är bättre faktiskt, men jag verkar ju vara en av de få lyckliga som har en stabil app haha.
You lucky bastard
Exakt så! värst är nog alla album och låt ikoner som har nån konstig svepande animation innan de laddas upp och syns. tar evigheter
Min flyter på bra också.
Kan det vara så att att hela Sonos apputvecklingavdelning sitter på senaste iPhone och att den har mer minne eller liknande som gör att det funkar bra på iPhone 15 t.ex… om nu t.ex. @Marcus_Attefors @Hakan_Ander har den.
Tycker dock dock att de flesta iPhone har så snabba processorer… så borde inte vara ett problem oavsett modell (de sista x åren) för en ”enkel” musik app. Inget AAA spel det här.
Hmm frustrerande när det går segt.
Vad jag har kunnat killgissa mig till efter att ha läst många som har problem på reddit etc så verkar det ha mer med hemmanätverket att göra.