Samsung Mobile 2022

Samsung slår inte av på takten utan kommer med många spännande mobiler även i år :slightly_smiling_face:

1 gillning

S21 FE är ju helt tokigt prissatt. Undra vad de tänker där. A53 är en mobil jag tycker är spännande och naturligtvis hur de utvecklar vikbara enheter :slightly_smiling_face:

Vad gillar du A51?. Köpte 2st A52 till mina barn och anser det vara mycket mobil för pengarna. Flytta gärna till annan tråd :slightly_smiling_face:

För dom pengarna så tycker jag det är ett kap. Ville inte lägga pengarna på en iPhone 11 strax innan lanseringen av iPhone 12 och behövde en ny mobil så tänkte att jag provar A51 och sen dess har jag inte känt någon anledning att byta helt enkelt.
Den här det den ska. Möjligen hade jag vilja haft bättre kamera men inget som stör mig egentligen! :pray:

Håller med dig om det. A52 fick ju IP klass och OIS så jag är mycket spänd på A53 då S21 FE var en varjefall prismässig besvikelse :slightly_smiling_face:

1 gillning

Det är nog inte bara priset som är en besvikelse.

Priset brukar väl iofs sjunka fort på Samsungs mobiler :man_shrugging:t2:

Håller med dig om det och jag tror att Samsung ville ha ut denna mycket tidigare men pandemin satte käppar i hjulet. Och för att inte sabba S22 lanseringen så blev det tyvärr pannkaka :slightly_smiling_face:

Nu närmar det sig :slightly_smiling_face:
Exynos 2200 med Raytracing kanske och S serien och Note serien sammanslagna
Byter du din Fold 3? @Stefan_Sandstrom

nix… Jag stannar på fold. Kan inte tänka mig en annan formfaktorn nu.

fold4 lär väl ha den funktionen…

1 gillning

9 februari så smäller det. Undra vad de hittat på gällande kamera i år :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Intressant helt klart
Jag brukar använda mobilskärmen som extra skärm

haha… jadu det kan man undra.

1 gillning

Är detta första gången du @Stefan_Sandstrom är mer intresserad av nästa Fold än typ nästa Note (om nu S22 Ultra är en Note dvs) ? :slightly_smiling_face:

alltså jag är så sjukt kluven… för om s22 kommer med spen inbyggt så blir det svårt. Note är ju ändå något jag är väldigt bekväm med. Men skulle sakna fold funktionen direkt

man får aldrig vara helt nöjd

1 gillning

Det där är ju som att stanna vid ångmaskinen och tänka att det blir inte bättre än så här.

hur menar du?
jag skrev ju fold lär få den funktionen?

2 gillningar

Samsung har ett av del event i Dubai @Stefan_Sandstrom

1 gillning

Inte gå in och störa @pao pch @Stefan_Sandstrom i deras tråd :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oj, gick visst vilse där en stund :joy:

1 gillning

Tror du hört att det kommer en rosa Samsung. :joy::joy:

Duckar & drar.