Samsung Mobile 2022

Undra…var?..

Verkar som om det är en speciell 3D skärm uppsatt i Jumeirah Beach Road between February 4-8. Så nog inget om själva eventet

aahh… men de skärmarna har man sett på några ställen. grymt coola

1 gillning

Verkar som om Samsung Fold 3 får Android 12L, mycket spännande. @Stefan_Sandstrom du får se när den dyker upp :slightly_smiling_face:

1 gillning

Vore ju logiskt.

1 gillning

Ja eller hur. Undra om det kommer första halvåret

Snart smäller det :slightly_smiling_face:

2 gillningar

@Stefan_Sandstrom rykten säger s pen silo på Fold 4, något som du hoppas på? :slightly_smiling_face:

1 gillning

då får man äntligen vara lycklig

1 gillning

För er med Note 10 serien eller S10 serien så uppdatera Samsung Photo editor så får ni object eraser :slightly_smiling_face:

Är A53 första A klass som får 4 OS uppdateringar och 5 år säkerhetsuppdatering? :slightly_smiling_face:

Nu händer det något :slightly_smiling_face:

Efter mer än 10 miljoner sålda Z Fold 3 och Flip 3 så ryktas det nu om en tredje Z mobil i höst. Troligen Z Slide en rullbar mobil. Samsung presenterade ju tekniken på CES och nu går det även rykten om inbyggd s pen
Spännande :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Jag tror slide är en bättre läsning än vikbart.
Men å andra sidan hur ska man undvika att skit och damm inte rullas in i … rullen.

1 gillning

Vi får se. Samsung utveckla ju gångjärnen på Fold efterhand. Har du märkt något speciellt slitage på din Fold 3?

ja, jag tror jag har glömt att berätta det.
Jag har fått byta skärmskyddet på innerskärmen för det började släppa där skärmen böjs. Kostade 99aed (200kr typ) att fixa och tog 30min. Gick inte på någon garanti…

1 gillning

Okej, Kanske man får räkna med?
s pen funkar bra?

Jo jag tror det. Det lät på service killen att de första Fold3 hade en annan sorts skärmskydd, men kan ha missförstått honom också.

Pennan fungerar klockrent. Men använder pennan mindre än vad jag gjorde på Note av någon anledning

1 gillning

Intressant :slightly_smiling_face:
Jag använder med s pen varierande men hade inte kunnat vara utan. Har provat, gick inte

1 gillning

Häftigt värre och vi får se om det stämmer :slightly_smiling_face: