Samsung Mobile 2021

Det finns 2 olika sorters förinstallerade.
Vissa kan du tabort och vissa inte.

2 gillningar

Men alla går att avaktivera om man vill

1 gillning

S21 Ultra lever upp till namnet :slightly_smiling_face:
Jag gillar Mrwhosetheboss

Samsung lanserade ju sin SmartTag före Apple. Och det finns vissa som tror att när rykten om Apple Airtag kom så satte Samsung in hyperdrive för att komma först (Samsung kopierar ju allt). Det är faktiskt så att Samsung Smart Tags inte är Samsungs första tracker utan de har haft sin Smartthings GPS Tracker länge. Oavsett märke så är det inget jag personligen har behov av :slightly_smiling_face:

Det enda jag kan komma på att jag vill ha är ett chip i etuiet till hörlurspluggarna. Det har en förmåga att försvinna.

2 gillningar

Rykten om Galaxy watch 4 och Active 3 indikerar sensor för att övervaka diabetes. Spännande :slightly_smiling_face:

Denna var lite kul :slightly_smiling_face:
Funkade även till min Note 10 plus

@Stefan_Sandstrom har du hämtat ut S21 Ultra ännu?

yepp…den ligger snyggt i lådan fortfarande… ska installera den i veckan. är på resande fot

Spännande :slightly_smiling_face:

1 gillning

Finns en stor chans att jag hoppar över till denna, tycker att vikbara enheter är så häftigt. Klämt på en i butik ett par gånger.

Spännande! :smiley:

1 gillning

Tänk om de lyckas få fram next gen Exynos med AMD till denna :slightly_smiling_face:

1 gillning

Det vore verkligen imponerande!

Fold:arna har alltid kommit med exynos eller? :thinking:

Tvärtom tror att de har satt enbart SD i Fold 2. Anledningen är ju att förra årets Exynos inte håller måttet. Nästa gen med AMD grafik kanske de vågar eller så har det med marknaden i USA att göra

1 gillning

Jon slår huvudet på spiken :slightly_smiling_face:

1 gillning

Nu i februari så får Galaxy Watch 3 och Active 2 blodtrycksmätning i en update. Även EKG ingår

3 gillningar

Exynos is back :slightly_smiling_face:

1 gillning

Ni som kör en Samsung här, vilken enhet har ni och hur ofta får ni uppdateringar? :thinking:

Jag blir mer och mer sugen på att gå över till Android och just säkerhetsuppdateringar är något jag värderar högt och jag vet att Samsung var rätt sega på uppdateringar förr.

Det finns ju bara typ 2 “riktiga” tillverkare kvar på marknaden nu efter att Pixel slutade göra high-end och OnePlus håller inte måttet när det kommer till kameran.
Vilket bara lämnar kvar Samsung, så övertala mig nu! :wink:

Ska du byta användarnamn till DrewnGalaxy? :wink:

1 gillning

Har en S20, bytte från Note 8 förra året.

Osäker på hur ofta man får uppdatera, gissar på någon gång i månaden.

Har hört med Samsungs egna launcher (som nu ser helt okej ut) men bytte idag till Niagara Launcher efter sett någon nyhet om den. Supersnabb och superenkel.

1 gillning