Priset på bredband

Jag kan balansera upp det lite, betalar 599:- för 500/500 hos Telenor! :slight_smile:

2 gillningar

Det är ordning på dig! Här kommer det in 3 på raken med svinbilligt bredband! Det går lixom inte. Man blir lite sur :wink:

1 gillning

Jag hjälper till att väga upp för alla andra också, 649:-/månad för 600/50 hos Tele2, inkluderar ett 40GB mobilt bredband också (som inte går att välja bort). Älskar när man är låst till en leverantör.

1 gillning

Jag betalar 359 kr/mån för 100/100 (Bahnhof). Hade 329 kr/mån innan hyresvärden bytte fiberleverantör (till iTux).
Men för nya kunder hos Bahnhof (via iTux nät) är priset fortfarande 329 kr/mån. :triumph:

Som kontrast betalade jag 319 kr/mån år 2006 för "24"/8 ADSL. :man_shrugging:

1079:- /mån för vad jag hoppas kommer bli mellan 200-300mbit här. Ingen annan har rätt att klaga här inne :stuck_out_tongue:

3 gillningar

Det du håller på med är någon sorts självskadebeteende. :wink:

1 gillning

Haha, hade jag haft fiber hade mitt liv varit harmoniskt.

2 gillningar

99:-/mån för 500/500. Resten står förening för genom gruppavtal.

Vad hade du innan/nu?

Ännu en beställning som blir makulerad från Systembolaget. Dom verkar ha stora problem med sina leverantörer. :rage:

Just nu har jag 4G som varierar mellan 2-30mbit.
Imorgon åker Starlink upp :slight_smile:

I lägenheten i GBG har vi Telenor 500/500 men där är jag inte så ofta :frowning:

3 gillningar

Skulle det komma någon video på det hela. Hade varit intressant.

Det gör det!

5 gillningar

Det är redan avtalat med allas vår krambjörn @Esse :wink:

3 gillningar

This one is for you: Vad dricker ni just nu? - Nr 1636 av Esse

Var i telefon med dom precis. Sparande 500kr om året genom att ringa.

Riktigt jävla fulspel. Dom mailar endast ut vid prishöjningar. Är säkert tusentals kunder som går betalar extra.

Han jag pratade med totalt ointresserad och tyckte inte det var konstigt. Ersättning fick jag inte heller.

Uppsägning kommer ske.

2 gillningar

Har du bundet?

Nix, så borde egentligen kunna få lite bättre pris, men har inte orkat ta tag i det ännu, ganska nyligen det höjdes från 499.

Bara ringa och be om kampanjpris då. 3000kr du kan ha roligare för

Tyvärr måste man förhandla varje år på flera saker till hushållet. Bredband2 som jag hade innan frågade jag vad jag som trogen kund fick betala för 250mbit. Svaret var listpris. Bytte leverantör och efter jag sagt upp det så blev jag mail bombad från Bredband2 gällande halva priset mm. Fick säga till dem att radera mig från sitt system